Moi mili zaglądacze:

czwartek, 22 listopada 2012

CANDY!!!- dość nietypowe , powiedzmy sobie szczerze....


Widziałam juz i czytałam o naprawdę dziwnych konkursach urządzanych na blogach, ale takiego chyba jeszcze nie było!!




Ponieważ naprawdę bardzo mi zależy na głosach na filmik o zdrowym żywieniu przygotowanym przez uczniów naszej szkoły, postanowiłam przyznać nagrodę za oddanie największej ilości głosów!

Nagrodą będzie to co sobie wygrywający wymarzy- oczywiście w ramach mojej dotychczasowej twórczości- zrobione z sutaszu- czyli np. naszyjnik, zawieszka, kolczyki, bransoletka , broszka . W  grę wchodza tez komplety np. broszka + kolczyki, zawieszka + kolczyki, bransoletka + zawieszka, bransoletka+ kolczyki... no słowem wszytko ( oprócz abażuru, bo drugiego nie dam rady... nawet dla Ciebie, Hanuś!!).

Co trzeba zrobić??
Ano głosować!!!

O technice głosowania pisałam tu.

Żeby wziąć udział w zabawie  należy w dniu 18. grudnia  ( 17 grudnia kończy się głosowanie!) zrobić tzw. zrzutkę z ilością oddanych głosów, która powinna wygladać mniej więcej  tak:

musi byc widoczna liczba oddanych głosów i profil .

Dla nieumiejących:
zrzutkę robimy ustawiając sobie na ekranie obraz do skopiowania, naciskamy  Alt+PrtScr, otwieramy czysty ( nowy) dokument w Wordzie lub w Paintcie i naciskamy Ctrl+V ( czyli po prostu wklej). Powinno nam wkleić to, co było widoczne poprzednio na ekranie.

Takich zrzutek może być kilka, bo można głosować z kilku kont, gdy ktoś ma kilka adresów mailowych, i zarejestruje się kilkakrotnie  lub wspomagają go znajomi- liczy się suma głosów ze wszystkich printscreenów ( zrzutek).
Jeśli będzie kilka osób o takiej samej liczbie głosów zrobimy losowanie!

Zrzutkę/zrzutki należy wsyłać na mój adres mailowy ystin@wp.pl do 18.12.12 do godz 24.00.

Nie trzeba umieszczać komentarza pod tym postem, ale banerek powieszony na pasku bocznym z aktywnym linkiem mile widziany!!!


Ale nacudowałam co?
 
buziolki


17 komentarzy:

  1. Zarejestrowałam się i namówiłam przyjaciółkę :) Niekoniecznie dla nagrody ale dla szczytnego celu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bUHAHHAAHAH lofam Cie noramlnie
    Za poprawe humoru oddam głosy

    OdpowiedzUsuń
  3. jKA SIE wchodzi na TU to mnie przezuca na Twój adres milowy-popraw bo nie wiem jak głosowac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobione! dzieki, ale cos było naplątane, bo nie mogłam się tego pozbyć- głosuj Hanuś- jeden głos dziennie!!!

      Usuń
  4. Dobra
    Sama sie nauczyłam-głos oddany
    ps
    słuchaj a kołnierzy mi zrobisz?
    Taki biały wiązany na tasiemce ze sznurka jak liść
    No widziś Abazuru nie chce buhahhahahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiesz Hanus, o co prosiz... trzy deni ten Twój liśc dłubałam, bo te makaroniki pracochłonne okrutnie... ale nie mowie nie... za głosy wszytko!!!

      Usuń
  5. :) nie mam czasu gadać, bo trzeba głosować!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie obiecuję, że codziennie, bo różnie to bywa, ale kliknę, kliknę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Justysiu trzeba było od razu mi mówić, że można z różnych kont głosować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oooo nacudowałaś ale dla twoich prac? Wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, ja nie staję do konkursu... już i tak głosuję z dwóch kont, poprosiłam jeszcze znajomych, ale nie będę zbierać dowodów, musisz mi uwierzyć na słowo ;-))
    A na Twoje cudeńka liczę, że kiedyś się i tak załapię ;-)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  10. Banerek już u mnie wisi ;p
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. sorki///oddam głos...ale raz to juz spóżnionam...buuu...także i tak nie mam szans na takie cudo...i jeszcze ta technika:(((...ale dam banerek na stronie......pozdrawiam i życze powodzenia:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dopiero teraz to przeczytałam :)
    hehehehe...
    Głosuję codziennie ale i tak nie wygram bo nigdy nie wygrywam jakoś :)
    Pozdrawiam, świetny pomysł :), kurczę Twój sutaszyk mieć...

    OdpowiedzUsuń
  13. spóźniłam się minutami, w biegu, ale zostanie mi wybaczone mam nadzieję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj tam - nawet jakby nie było tego candy to i tak bym głosowała ;) zresztą miałam tyły u Ciebie i nie zarejestrowałam tej rozdawajki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...