Moi mili zaglądacze:

poniedziałek, 15 grudnia 2014

Trochę ozdóbek i przemeblowanie, vol.2

Jak co roku wykonałam kilka ozdób na kiermasz świąteczny w naszej szkole.Tym razem zainspirowała mnie  TheDeliratio z bloga  Dekormaniaczka i jej cudne, wieloskładnikowe wianuszki.
Wykonałam więc podobne, bo akurat miałam wszystkie składniki:


 Mi osobiście podobają się takie całkiem sote, ale na kiermasz musiałam dodać jednak troszkę koloru:



I takie całkiem malutkie:


Jak widać wieszak spełnia rolę ekspozytora.


Jeśli chodzi o przemeblowania, to dzisiaj pokażę Wam wpasowanie salonu w hol  ( dotychczas biurowy, można rzucić okiem jak wyglądał wcześniej- TU )  na piętrze:


Przenosiny praktycznie bez zmiany dekoracji ... może z czasem ....




Szafka z szufladami jest nieco przytłaczająca, ale musiała zostać, bo żywcem nie było gdzie jej wcisnąć ;-))



Telewizor stanął na starym stoliku:




 No i to wszystko.


Sypialni Dziadków na dole raczej nie będę pokazywać, bo to królestwo mojej mamy, a same wiecie, że upodobania estetyczne  rodziców są zgoła inne niż nasze...;-))

całuski
ystin

27 komentarzy:

  1. Bardzo super! A szafka wcale mnie nie przytłacza:)) Podziwiam Cię za białe obicia, bo choć szalenie mi się podobają nie miały by u mnie szansy przetrwać nawet tygodnia:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie powiem , żeby były praktyczne, fakt... przykrywam je białymi kocykami a te piorę raz w tygodniu... same pokrowce średnio raz na dwa miesiące....

      Usuń
    2. Łoł!! No to pełen szacun!

      Usuń
  2. Witaj!

    Śliczne wianki i wianuszki. Uwielbiam takie dekoracje:) U nas w tym roku złote szyszki i orzechy ;)
    Salon wygląda fajnie. Niesety link nie "przenosi" nas do poprzedniej wersji.
    Strasznie podoba mi się rozświetlony kalendarz adwentowy ;)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniś, link przenosi do wszystkich postów z etykietą " hol biurowy" wiec ten jest na początku, musisz zjechać do starszych postów ;-))

      Usuń
    2. zmieniłam jednak- wybralam tylko jeden post z holem i teraz jest to bardziej czytelne- całuski i dzięki za feedback ;-)))

      Usuń
  3. super zmiany!
    wianuszki są przecudne po prostu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja bym dała szafkę we wnękę po drzwiach :) Na moje oko powinna się zmieścić, a nawet, jeśli nie, to na ich tle będzie wyglądała lepiej (będą stanowiły obramowanie i tło dla niej).
    Poza tym super kącik! I fajne wianeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szafka jest niestety szersza od wnęki, ale spróbuję- dzięki za pomysł ;-)

      Usuń
  5. Szafka wygląda całkiem dobrze, można ją trochę przesunąć na wnękę i zamienić miejscami z krzesłem i kwiatkiem. Ozdoby bardzo ładne, też lubię takie:)
    Pozdrawiam i do usłyszenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwiatek musi zostać po tej stronie, bo jednak potrzebuje nieco światła ;-))

      Usuń
  6. uwielbiam atmosferę u Ciebie..wystrój i klimat jest taki "wiedźminny" ale oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Taki bardziej naturalny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Co ten wieszak ma w sobie ze tak przyciąga oko :) za każdym razem mu się przyglądam :) wszystko co na nim zawiśnie wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U Ciebie jest cudnie:) Bardzo lubię klimat Twojego domku:) Wianuszki urocze, masz rację, że na kiermasz to trzeba bardziej świecące, ciężko trafić w gust kupujących.

    OdpowiedzUsuń
  9. No-to spore zmiany,spore zmiany, a ile przy tym pracy musiało byc, to już szkoda gadac.Uściski ciepłe-

    OdpowiedzUsuń
  10. salon również macie bardzo przytulny... te wszystkie akcenty rodzinne i ozdoby nadają mu niepowtarzalny urok ... :****

    OdpowiedzUsuń
  11. Hol nie hol a mnie się podoba !
    Biała tapicerka .... cudnie się prezentuje ale prania co niemiara... mój Kochszek na spółkę z ROksaną załatwiliby jej biel w jeden ranek ;-)
    Wianuszki bardzo dekoracyjne !
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie u Ciebie
    ja planuje rewolucje u nas po Nowym Roku ... oby się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Justyś♥ hol świetnie się prezentuje, jest super przytulnie, z ciepłem i ♥, które czuć na każdym kroku i w każdym drobiazgu u Ciebie; jesteś niezwykła, sypiesz pomysłami jak z rękawka hihihi -podziwiam ♥
    wianki sam urok - piękne

    buziaki wielgachne

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne wszystko wpasowałaś :) przytulnie, ciepło, bardzo klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna metamorfoza holu - salonu :-) Pięknie przyozdobiłaś dom na święta :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne te wianki, a te małe są takie "milusie" :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo stylowo u Ciebie i bardzo z klimatem, takim ciepłym.
    Wianki urocze i ozdoby przepiękne!!
    Pozdrawiam z Małopolski :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Całkiem, całkiem. Przytulnie i milutko. Białe kanapy i fotele dzięki swej białości nie przytłaczają i jest ok :) A znając Ciebie, to pewnie i tak zaczniesz kombinować za jakiś czas ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...