Moi mili zaglądacze:

piątek, 6 lutego 2015

Candy!!


jednak się udało, bo szkoda by było nie pocelebrować troszkę
czwartej 

już rocznicy bloga ;-)))
zapraszam więc na cukiereczki pod hasłem:
 2 na 4
 czyli 2 upominki na 4 rocznicę ;-).

te upominki to oczywiście moje wytworki: 

szyszkula i śmieciuszek.



może znajdą jakąś amatorkę?










zasady jak zwykle : 

trzeba się wpisać na listę na końcu posta, używając niebieskiego przycisku
  Add your link 

Nie trzeba mieć bloga ( czyli pierwsza rubryczka z URL może być pusta- ale jeśli wpiszecie adres bloga, to będę mogła was odwiedzić ;-), trzeba wpisać imię i   podać @ - on będzie widoczny tylko dla mnie ;-).

Wyniki  15-tego lutego.

powodzenia
ystin


39 komentarzy:

  1. To ja pierwsza amatorka jestem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info. Zepsuł mi sie net i nawet nie byłam pewna czy komentarz się wyświetli. Już się zapisałam i zaraz wrzucam banerek na blogu.
      Piemont zasypany śniegiem :) wreszcie zima !!!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. WIELKIE gratulacje z okazji 4 rocznicy.
    A w kolejce ustawia się kolejna amatorka. Cudny ten naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cuda... wspaniały naszyjnik - o takim właśnie marzę... ;-)
    Ustawiam się grzecznie w kolejce :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie odmówię sobie przyjemności stania w kolejce po skarby. Naszyjnik świetny i te kolory ACH! A szyszunia - ostatnia w sezonie. RARYTAS! :D Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja jestem kolejną amatorką twoich wytworków :) Ustawiam się grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się Twoje prace, o takim naszyjniku marzę, wzdycham od dawna;) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. amatorek na pewno bedzie wiele ;)
    Gratuluje 4 latek zyczac następnych z nami :)
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję rocznicy
    Takiej superacnej nagrody bym nie ominęła, wiec staje do kolejki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ustawiam się z przyjemnością w kolejce, pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana,ale zaszalałaś! Twoje śmieciuchy od zawsze mi się podobały:)a szyszkula jest mega!

    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  11. Naszyjnik świetny! :) Gratulacje z okazji 4 rocznicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z okazji urodzin życze dalszych pięknych prac,dużo czasu i zdrowia.
    naszyjnik skradł moje serce ,prześliczny jest.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. brawka za wytrwałość, bo to już zacna rocznica:) Oczywiście kolejka jak widzę rośnie makabrycznie, ale dlaczego nie dać szansy szczęściu ? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepsze życzenia dla Jubilatki :) Oczywiście zapisuję się na takie cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śmieciuszek uwodzi kolorami :)))
    Przyłączam się do zabawy. Banerek już u mnie.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zapomniałabym o najważniejszym! Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy. Życzę, aby tych blogowych lat było, jak najwięcej :))

      Usuń
  16. Z radością się pobawię bo nagrody są śliczne:) banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com
    Gratuluję udanych czterech lat i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego naj ... z okazji tak pięknej rocznicy, wielu ciekawych inspiracji i radości z tworzenia :)) piszę się bo mnie urzekła ta szyszka :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo lat w blogowym świecie przeżyłaś, ja przy Tobie robaczek:) Zyczę dalszych , miłych blogowych lat!
    Chętnie się zapisuję, bo u Ciebie śliczności do wygrania!

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście pisze się na takie licznośći.
    http://alagaj.blogspot.com/p/candy-biore-udzia.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Cztery lata to masa czasu. Gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana, przede wszystkim wielkie gratulacje - to już czwarty roczek?! W takim razie kolejnych lat blogowania i niech Ci to sprawia wielką przyjemność, taką jak nam ;)
    Fanty cudne! Może mi szczęście dopisze ;) Uściski;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje z okazji czwóreczki:) i dołączam do ogonka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo chętnie się zapisuję:) cudowne nagrody:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wielu pomysłów i kreatywności na kolejne lata! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Naszyjnik piękny i chętnie ustawię się w kolejce , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję takiej rocznicy

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczerze gratuluję czwartej rocznicy blogowania i oczywiście z miłą chęcią dołączam do zabawy. Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję rocznicy :)
    Mieć/dostać coś co wyszło spod Twoich rąk, to byłaby prawdziwa radość :D****

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja gratuluję rocznicy i ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wielu kolejnych rocznic i oczywiście że się ustawiłam w kolejce po te piękności:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana gratuluję urodzin! Wszystkie najlepszego na kolejne blogowe latka oraz samych niezwykłych inspiracji!
    BUZIAK

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam Twoje śmieciuchy, więc oczywiście zapisałam się. Teraz kciuki będę trzymać za siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też się zapisuję :) Gratulacje z okazji rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  34. Justyś ♥ jejku pomyślałam, ze spróbuję :-)
    cmoki

    OdpowiedzUsuń
  35. Udało mi się jeszcze :)) Gratuluję rocznicy!! :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...