Moi mili zaglądacze:

wtorek, 2 grudnia 2014

Kalendarz adwentowy

Prawie taki sam jak w zeszłym roku.
też na kijaszku, i w tym samym miejscu powieszony.
Torebeczki tym razem ze zwykłych,  brązowych kopert, sznurek konopny, numerki drukowane...
Zawartość słodka oczywiście.



Przy okazji wspomnę tylko, że mój domek przeżywa w tej chwili totalną reorganizację, pomieszczenia zmieniają funkcje...  np. tu już nie ma kanapy granatowej tylko biała.....inaczej ustawiona...bo tu, zamiast holu biurowego, będzie teraz salon...:-)
Jak cały proces się zakończy oczywiście pokażę co nieco...choć generalnie wszystko ulega zagęszczeniu w związku z instalacją rodziców w salonie....który oczywiście nie będzie już salonem, tylko sypialnią.... trochę mi niektórych miejsc szkoda, ale cóż... takie życie.... przynajmniej coś się dzieje, jest okazja do zmiany dekoracji ;-))

A tymczasem ostatni rzut oka  na kalendarz:



No i biorę się za ozdoby na kiermasz szkolny... ale to jak już wszystko przemebluję ;-))

całuski
ystin

24 komentarze:

  1. Wow! Ale cudo!
    U Ciebie w domku zawsze ciekawie! Lubię do niego zaglądać i napawać się jego widokiem. No bo wiesz, ja pani w średnim wieku chętnie urządziłabym swój dom od nowa, patrząc na Twoje pomysły. Bardzo one mi się podobają:) Ale nijak mi to zrobić, bo meble 200 letnie po przodkach zobowiązują , no i duże wnuki posiadam. To dopiero byłaby rewolucja:)
    Ale sobie pogadałam, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 200-letnich "przodków" nie wolno się pozbywać!!! jasna sprawa. Ja na szczęście ( albo i NIE) nie mam takich mebli więc kombinuje jak mogę- a teraz to już totalna rewolta jest: w sypialni mamy biuro, w biurze salon w salonie sypialnię.... ale się dzieje!
      całuski, Kochana ( ja tez już starsza Pani jestem, tylko późno wzięłam się za pączkowanie, gdybym zaczęła wcześniej mogłabym być już babcią :-))

      Usuń
  2. Prawie jak w ubiegłym roku,ale...lampki dodały lekkości,uroku i blasku! Świetnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kalendarz jest super! Świetnie się prezentuje na tej ścianie, to jest dla niego właściwe miejsce :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. kalendarz super:) kiedyś też muszę taki zrobić ale mężowi jak będziemy mieli własne cztery kąty:) myślę, że szybko znikną torebeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. i na dodatek piękne oświetlony!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miejsce na ten fajny kalendarz idealne! Mi też podoba się, że jest on oświetlony: ) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. super pomysł :) i efekt jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. baaaardzo fajny kalendarz, świetnie tam pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kalendarz bardzo efektowny ( moja Roksanka jeszcze za mała - teraz to wszystkie torebki od razu by rozpakowała ).
    Reorganizacja zawsze wprowadza zamieszanie, ale jak odpoczniesz napewno zobaczysz że pewne zmiany wyszły nieoczekiwanie na dobre ;-)
    Będę trzymała kciuki za rychłe uporządkowanie rzeczywistości.
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. w każdym prezencie 2 identyczne słodycze??
    No bardzo mnie to ciekawi ;)

    Pozdrawiam.
    ps. u mnie już kuchnia ma ręce i nogi- od wczoraj przeprowadzam się do niej z salonu...ale jeszcze sporo pracy przede mną;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, musza być takie same, bo byłaby walka i obrażanie ;-)
      gratuluję kuchni! pokażesz?

      Usuń
  11. fajny:) ale widać,że kieszonki pomiestne są :):)
    Zapraszam do siebie na Candy : http://anett-art.blogspot.com/2014/12/candy-mis-stefan-zaprasza.html
    Pozdrawiam
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie proste rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie wygląda, już dla samej wartości dekoracyjnej warto było powiesić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super się prezentuje :)
    Czekam na fotki po zmianach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kalendarz świetny i super pomysł z tym podświetleniem :) Ja też mam na kijku, ale nie pomyślałam, że tak cudnie by lampki na tym wyglądały :) Cudnie! Buziak :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to był impuls, bo w trakcie przenosin natknęłam się na te lampeczki i.... powiesiłam, ale faktycznie robią dodatkowo fajny świąteczny nastrój w całym pomieszczeniu :-))

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...