Moi mili zaglądacze:

niedziela, 8 stycznia 2012

CANDY!! CANDY!!

I stało się: ogłaszam moje rocznicowe candy. ( zasady na końcu posta..)



Tak jak zapowiadałam, to typowe dla mnie zawijaski ( zapoczątkowane naszyjnikiem Mokka dla Hannah une Femme)

Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu....



Szczerze mówiąc sama jestem zaskoczona, że to już, bo byłam przekonana, że zaczęłam pisać gdzieś w okolicy marca dopiero.. a tu proszę, cofnęłam się do pierwszego wpisu i okazało się, że genialną myśl:

Witam chyba na razie tylko siebie- taki test, czy potrafię to zrobić, a co dalej, zobaczymy...

zapisałam dokładnie 14.lutego!!!  w życiu nie pamiętałam, że to ten dzień akurat...

 No  ale fajnie wyszło, bo dzięki temu mamy co świętować. Skoro to Walentynki to i cukierasek musiał być odpowiedni.  Stąd ta czerwień. I nazwa: Red Love
Plasterki korala robaczywki otoczyłam koralikami Jablonex i Preciosa. Zapięcie regulowane na dwa koraliki. Mogę dorobić niewielką przedłużkę do zapięcia, jeśli byłby zbyt blisko szyi. ( obw. 44 cm)




Myślę, że to rocznicowe candy to też dobra okazja, żeby poinformować Was, że otworzyłam  mały sklepik ARTystin do którego zapraszam. Na razie jest tam niewiele, ale będę uzupełniać, w miarę mocy przerobowych, a te, jak wiecie mam niewielkie...no i lwią cześć rozdaję....wymieniam...

No dobra dość ględzenia

ZASADY CANDY:
1. komentarz pod postem
2. banerek na pasku bocznym z aktywnym linkiem na blogu  i/lub inf. na tablicy fejsbukowej.
3. bycie obserwatorem i polubienie na FB  (oba warunki mile widziane, ale niekonieczne)
4. podanie maila przez osoby bez bloga.
5. zapisy do 13.lutego 2012 do godz. 24.00
5. losowanie 14.lutego

Nowością jest ten FB- pomyślałam sobie, ż przy okazji zaistnieję też w tym ( podobno ważnym...) miejscu, wiec założyłam tam profil ARTystin gdzie  prezentuję  moje wszystkie wyroby biżuteryjne.
Skrót znajdziecie tez na górze bloga po prawej stronie.

I to by było na tyle informacji jak na ten post.


Zapraszam na Candy!!

252 komentarze:

  1. Ojej,jakie miłosne cudowności! Oczywiście zapisuję się z ochotą!
    Przesyłam serdeczne życzenia kolejnych roczków,nieustającej weny i zapału twórczego!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ojoj jestem dryga :) banerek dodany tutaj: http://agpeart.blogspot.com/

    zapraszam również do siebie na candy :) a obserwatorem jestem już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja też ustawiam się w ogonku i lecę na FB ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cukierasek wow! Ja tez staje w kolejce i lece dac info do siebie :o))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. JAJAJAJJAAJJAJAJAJAJAJAJAJAJJA

    OdpowiedzUsuń
  6. Justyś jesteś wspaniała, wykonałaś kolejne cudo:))konkurencja powalona na łopatki:-)podziwiam nieustająco i oczywiście się zapisuję:))bardzo lubię na fb.
    buziaki
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie to piękne... super jest, bardzo chętnie się zapisuję:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny naszyjnik! Marzę, by był mój :)
    Więc na losowanie z niecierpliwością czekam :) Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż mi słów zabrakło. Cudowny!
    I czerwony! To jest to co tygrysy lubią najbardziej.
    Grzecznie staję w kolejce i ściskam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie:) Cudowne kolorki, więc bardzo chętnie się zapisujemy!

    Pozdrawiamy:)

    www.piecykowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ZAPISUJĘ SIĘ NA BANK!...ALEŻ TO CUDEŃKO, PO PROSTU MISTRZOSTWO!!!BOŻE, A KIEDY JA DO TAKIEJ PERFEKCJI DOJDĘ....POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj jakie cudeńko:) oczywiście staję w kolejce, może mi się poszczęści... tymczasem zapraszam również na candy do siebie

    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naszyjnik jest wspaniały i mam nadzieję że zamieszka u mnie:)
    Zapisuję się!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedno słowo mi się tylko na usta ciśnie, AMAZING!
    Jestem pod wielkim wrażeniem pracy włożonej w to cudo i jeszcze faktem, że lekką ręką chcesz go oddać w czyjeś ręce (a raczej szyję ;)).

    Nie mogłabym ominąć takiej okazji, więc ustawiam się w kolejce :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście ustawiam się w kolejce i wole chyba nie wiedzieć ile pracy on cie kosztował, wszystkie te koraliczki i zawijaski, ach ty zdolna bestio... cudo

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale super! Oczywiście się zapisuję, może szczęście się do mnie uśmiechnie ( 14 mamy 14 rocznicę z moim M.)

    OdpowiedzUsuń
  17. Naszyjnik cudowny i w dodatku w kolorze jaki lubię :)Ustawiam się więc w kolejce :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny naszyjnik! Oczywiście, że się zgłaszam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekny naszyjnik wprost cudowny i idealny do mojej kreacji karnawolowej, wiec zapisuje sie moze trafi na moja szyje. BAnerek u mnie na blogu i oczywiscie obserwatorem jestem. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ystin!! Piękny :) staję nieśmiało w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki cudowny :) Jakże miło mi móc zgłosić się do udziału w candy :) banerek dostępny pod adresem: http://misioka.blogspot.com/

    Zapraszam do siebie na candy i bloga :)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Mistrzostwo. zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki cudowny :O WOW
    Chętnie się zapiszę z nadzieją :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale cudo! Jak tu zaczarować los, żeby uśmiechnął się do mnie w losowaniu?

    OdpowiedzUsuń
  25. Wielkich nadziei nie mam - ale twardo staję i czekam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna kolia, nie sposób przejść koło niej obojętnie. Obserwatorką jestem od dłuższego czasu lecz na fb niestety nie będę bo mnie tam nie ma ^^ Jestem a społecznościowa hihih.

    OdpowiedzUsuń
  27. No Kochana:) na bogato, naszyjnik piękny:) ustawiam się w kolejce i biegnę zobaczyć sklepik:) niech świeci pustkami z powodu natłoku klientów którzy wszystko wykupią;)))

    OdpowiedzUsuń
  28. o nie takie cudo musi być w moim zasięgu:) i jeszcze ta czerwień bije po oczach:)))

    OdpowiedzUsuń
  29. No Kochana, nie odpuszczę :)
    Ale się nadziubałaś, jestem pełna podziwu.
    No i gratuluję kolejnych kroczków w postaci sklepiku i profilu na FB :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  30. Nadzieja umiera ostatnia :) więc grzecznie staję w ogonku po to cudeńko.
    Pozdrawiam
    http://kaliszmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. jeśli się uda z dwoma trojkami tu stanąć, to może się uda? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Madre mia!!!!!!!es una verdadera aravilla, un trabajo espectacular y ya lo creo que me gustaría poder tan sólo el tenerlo en mis manos.Felicidades

    OdpowiedzUsuń
  33. O_o Takie cudeńko chcesz oddać?
    Nie, no jak już tak Ci zależy to się pozgłaszamy wszyscy ;))
    Piękny naszyjnik, może będzie mój?

    Pozdrawiam,
    Ag.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapisuję się na ten piękny naszyjnik.
    Jak tylko znajdę na facebooku, to polubię od razu :) Nie pamiętam, czy mam Cię w obserwowanych (zaraz sprawdzę i jak nie mam to dodam), ale mam Cię zalinkowaną na pasku bocznym swojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  35. No, kochana Gratuluję otwarcia sklepiku oraz roczku blogowego, trzymam również kciuki za powodzenie misji! ;}
    A naszyjnik stworzyłaś nieziemski i bardzo chętnie zapisuje się do zabawy.
    Pozdrawiam cieplutko =}
    Asiek

    OdpowiedzUsuń
  36. Jejku, to najpiękniejszy naszyjnik, jaki miałam okazję widzieć do tej pory! Jestem po prostu oczarowana! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Takie cukierki, że nie można się nie zapisać:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Justyś ... oczywiście i ja się zapisuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Naszyjnik jest nieziemski i to w moim ulubionym kolorze :) zapragnełam go :)

    Zapraszam także do siebie na candy-pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Aż dech mi zaparło... piękny... ustawiam się grzecznie w kolejce i marzę... :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Naszyjnik zachwycający, z przyjemnością dołącze do chętnych

    OdpowiedzUsuń
  42. Ustawiam sie i ja w kolejce. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. naszyjnik jest przepiękny... jestem nim zachwycona. ustawiam się w kolejce i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  44. Trafiłam przypadkiem i zostaję na dłużej :) Z dziką ochotą dołączam się do kolejkowiczów! Pozdrawiam, Karolina

    OdpowiedzUsuń
  45. I jeszcze ja!

    sliwkowe-trzewiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. ale śliczności różowe<3 zapisuje sie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Zapisuje się obowiązkowo:)
    Zapraszam na moje candy:)
    http://martyna-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. chyba zemdleje jak uda mi się wygrać to cudne candy!!! poprostu booski ten naszyjnik!! pozdrawiam serdecznie i gratuluję talentu...

    OdpowiedzUsuń
  49. Aż mi słów zabrakło na to cacko.W kolejce się ustawiam i namiary na siebie zostawiam
    http://pracownia-maximy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Jestem i ja na tę pięknośc chrapke mam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. kolia jest obłędna, piszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  52. No toż to teraz dla mnie aktualny kolor! Naszyjnik przecudnej urody, zapisuję się więc i ja!

    OdpowiedzUsuń
  53. Prawdziwe arcydzieło! I kto by go nie chciał! Również się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  54. W ciągu dwóch dni taka kolejka się zrobiła!!!! Wow!!!! No to i ja dołączam:)

    OdpowiedzUsuń
  55. ale cuuuudo! chciałabym by mi się poszczęściło w Twoim candy ;)
    a póki co zapraszam na moje cukierachy, bo też zorganizowałam. takie malutkie..
    http://artmamowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluję pierwszej rocznicy i życzę wiele, wiele lat blogowania!! Oczywiście zapisuję się na przepiękny cukierasek!

    OdpowiedzUsuń
  57. życzę wielu kolejnych, owocnych, twórczych lat na blogu,,, zapisuję się na to dzieło sztuki bo inne słowo nie przychodzi mi na myśl jak patrzę na to cudo :-)
    obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. jaki cudowny, piękny, dziewczęcy ah! podbił moje serce! obserwatorem jestem już od dawna, a banerek za moment ukaże się na moim blogu ;) życzę kolejnych tak owocnych lat pracy i blogowania tutaj z nami ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. To ja ustawiam się do kolejki;)
    Piękne, jestem pod ogromnym wrażeniem.
    iwona232@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Cudny naszyjnik....reszta Twoich prac równie zachwycająca:)Oczywiście zostaję na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Jakie robisz cuda! Może Ci się mnie wylosować uda:))
    Zapraszam na moje candy: http://maryanki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Życzę dalszej weny i inspiracji! Ustawiam się po śliczne słodkości!

    OdpowiedzUsuń
  63. Jaka cudna czerwień! zapisuję się :)
    http://siostrostwor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Piękny naszyjnik, apetyczne candy.
    http://ewuva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Ustawiam się po to cudeńko!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  66. Życzę wytrwałości na kolejne lata blogowania i oczywiście ustawiam się w kolejce po tak piękny naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  67. Po prostu cudo!

    Życzę wielu kolejnych lat na blogu a także rozkręcenia sklepu.

    Pozdrawiam, Mariola:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Zamieściłam banerek i zapomniałam zostawić komentarz;) Teraz nadrabiam- chętnie się zapisuję po to cudo!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. Od dziś obserwuję i podziwiam!!! Ten naszyjnik - już wyobrażam go sobie na mojej szyi :P
    Ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  70. Kurczaczki, a ja mam urodzinki 13 lutego:)) Jakby mi sie trafił taki prezent, byłabym mega szczęsliwa!!!

    OdpowiedzUsuń
  71. jaki piękny naszyjnik:)
    chętnie się zapiszę:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  72. Oj, cacuszko , cacuszko !!! Chętnie stanę w kolejce , a może (.....) marzenie trzymam za lejce .
    Pozdrawiam i podziwiam wspaniałe prace!
    lach.jadwiga@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. ustawiam się w kolejce z nadzieją, ze mi sie poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  75. chetnie ustawie sie w tej kolejce! to jest booooskie!

    OdpowiedzUsuń
  76. Och jakie cudo czerwone! Jesli wygram to kupię bluzkę specjalnie do niego, a ciuchów nie kupowałam sobie z rok!

    OdpowiedzUsuń
  77. Nie może i mnie zabraknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Jestem pod ogromnym wrażeniem, a najlepszym dowodem niech będzie to, że mimo kompletnej tępoty do edycji mojego bloga (mam go od tygodnia)siedziałam 3 dni, by dojść do tego jak spełnić warunki aby móc się ustawić w kolejce po to ARCYDZIEŁO ;)No ale w końcu udało się! Banerek-jest, lubię to-jest i dumnym obserwatorem też zostałam. No cóż, nie będę się już dużo rozpisywać... :) Mam tylko nadzieję, że też kiedyś dojdę do takiej perfekcji... A na razie zapraszam również na mojego skromnego bloga http://moniqebizu.blogspot.com/ Pozdrawiam i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Ten naszyjnik jest po prostu wspaniały! Dlatego z ogromną chęcią zapisuję się na Twoją rozdawajkę. Pozdrawiam serdecznie :)
    P.S. Zapraszam także do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Jestem super nie tylko nie dodałam banerka. Nie zapisałam się te na ten przecudny naszyjnik. Więc bardzo chce ta czerwoną piękność. Jeśli los mnie wybierze będę super zadowoloną kobitą. :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Jest piękny! Jak mogę się nie zgłosić?
    http://wzaciszupodlasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Całkowicie oczarowała mnie Twoja nagroda w candy. Zapisuję się czym prędzej licząc na uśmiech losu:)

    OdpowiedzUsuń
  83. tym razem nie przegapie :) i na koncu też nie bede :p

    OdpowiedzUsuń
  84. Prześliczny naszyjnik!!! Zapisuję się koniecznie!!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  85. Jakie cudo!!!
    Ustawiam się w kolejce...
    14 luty to i dla mnie fajna data - rocznica ślubu ;-D

    Pozdrawiam
    Ola

    ainuin1@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Przepiękny ognisty naszyjnik! Nie mogłabym przegapić okazji na jego zdobycie:) PS. Życzę powodzenia w sprzedaży:)

    OdpowiedzUsuń
  87. no jak sie nie zglosic jak nawet moj maz powiedzial,ze to jest piekne jak ujrzal zdjecie naszyjnika :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Prawdziwe cudo! Zgłaszam się i pozdrawiam!

    http://qualitystudio2011.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Naszyjnik jest cudowny! Nie mogę się oprzeć by się nie zgłosić :) Banerek już oddany! Jednocześnie zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Nie mogę się nie zapisać :) Nagroda bardzo kusi.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  91. Jakiż wspaniały naszyjnik już go widzę do małej czarnej jest wspaniały

    OdpowiedzUsuń
  92. 98 chętnych przede mną wcale mnie nie zniechęca - CHCĘ i już! naszyjnik jest oszałamiający! :)

    http://by-shenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Może 100 będzie tym razem szczęśliwa dla mnie
    aldonka40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Hej! Zapisuję się ! Cudny naszyjnik!
    http://zapomnianapracownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. I ja sprobuje swojego szczescia:)
    tygrysieoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Nie było mnie tu jeszcze? Co za przeoczenie!
    Już jestem i grzecznie stoję :D

    OdpowiedzUsuń
  97. To ja też :)
    http://longredthread.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. w takim naszyjniku to się można tylko zakochać:) dołączam do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  99. Powalający!
    Ustawiam się w kolejce :>

    OdpowiedzUsuń
  100. Un trabajo extraordinario, preciosísimo!!!

    OdpowiedzUsuń
  101. O...raju !!!
    ile pracy włożyłaś w tę robótkę !!!
    jestem w szoku
    i bardzo grzecznie czekam na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Ja również ustawiam się w kolejce po to cudo! asiolek152@wp.pl Pozdrawiam Asia :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Zycze jeszcze 120 lat blogowania :) I ja staje w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Życzę : Oby tak dalej :)
    I się zapisuję po piękny naszyjnik.
    efka53@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. Cudowny.. Aż brak słów.. chętnie go przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  106. Końca kolejki nie widac ale sie zapisuje z mila chcecia. bardzo ładny naszyjnik i mysle ze fajnie by pasowała do mojej małej czarnej;)
    Pozdrawiam
    ollart

    OdpowiedzUsuń
  107. Oj chyba nie muszę pisac, jak bardzo naszyjnik mi się podoba i jak bardzo chciałabym go wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  108. idealny do mojej skromnej czarno-białej sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  109. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  110. Cudne są! Ustawiam się w kolejce:)
    Życzę wielu twórczych pomysłów i następnych blogowych roczków!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  111. 120 to taka ładna równa liczba...może będzie dla mnie szczęśliwa bo to cudo jest ...CUDOWNE :))) Pięknie tu..zostaje na dłużej ;D OBOWIĄZKOWO :)

    Kamila

    pomaranczoweokno@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  112. Cudowności! Staję w tej dłuuuugiej kolejce. Może to mnie się poszczęści?
    Niestety profilu na FB nie mam i raczej mieć nie będę, dlatego informacja o candy jest tylko na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  113. ale śliczny naszyjnik, zapisuję się z przyjemnością:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  114. Jejku, ustawiam sie grzecznie na koncu kolejki, linkuje u siebie na blogu, zostaje obserwatorem i polubuje na Fb.
    www.monikowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  115. Z taką pewną nieśmiałością zapisuję się na Twoje cudeńko :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Przepiękny naszyjnik! Zgłaszam się i czekam dzielnie na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  117. no to może i ja spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  118. Witam, jestem tu pierwszy raz i od razu trafiam na candy :) Pewnie,że się zapisuję. Naszyjnik tak wspaniały,że dech zapiera.
    www.emiliaformella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. jak cudnie byłoby wygrać ten naszyjnik... piękny:-)

    OdpowiedzUsuń
  120. Dużo chętnych na Candy bo jest fantastyczne :)) Ja też się zgłaszam :) baner na moim blogu http://malowanyfarbamizycia.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  121. Naszyjnik jest cudny. Z wielką ochotą zapisuję się na NIEGO. Jestem początkującą blogerką i nie bardzo umiem dodać baner na bocznym pasku ale postaram się to zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  122. to ja również chętnie wezmę udział :) polubię na fb, bo na moim blogu raczej nie umieszczam niestety banerów :) pozdrawiam (a.zzietek@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  123. To jest kawał konkretnego ręko-dzieła, gratuluję cierpliwości, bo ja próbowałam tej techniki i absolutnie poległam z kretesem:)
    mój adres mailowy to:
    mula@vp.pl
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  124. ach spróbuję, w końcu może się do mnie to szczęście uśmiechnie :)
    http://inspiracje-kombinacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  125. świetny naszyjnik, z chęcią spróbuję szczęścia, bo jest to na pewno jedna z najładniejszych i niespotykanych przedmiotów jakie do tej pory widziałam :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  126. spróbuję :) może się uda :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  127. To ja także się ustawiam :)
    i zapraszam do siebie na candy

    http://majalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  128. Jest prześliczny! Zapisuję się :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  129. zapisuje się, choć szanse mam nikłe, ale myślę, że warto napisać ten komentarz choćby po to, żeby powiedzieć, że wspaniałe rzeczy tworzysz

    OdpowiedzUsuń
  130. O ja Cię nie mogę, ale Candy:))), pisane przez duże C, jaki sutasz, dech zapiera w piersiach. Cacko, cacuńko, mam nadzieję, że wszystko zamieściłam jak należy i szczęście mi dopisze. Pozdrawiam Twórczynię tego dzieła i gratuluję blogu.

    OdpowiedzUsuń
  131. Przepiękny naszyjnik! Cudowny!
    Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    Pozdrawiam :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  132. Marzy mi się coś wykonanego przez Ciebie dlatego staję w kolejce i liczę na szczęście. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  133. Cudowny achhhhhhhhhh !!!!!!!!!! zapisuje sie !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  134. Serdecznie gratuluję rocznicy bloga :-) Piękny naszyjnik wykonałas w technice mi zupelnie obcej... chętnie dołacze do zabawy. Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    www.mojerobotkowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  135. Chylę czoła ku Twojemu talentowi. Ten naszyjnik jest niesamowity. Choć już tak ogromna kolejka chętnych do przygarnięcia, ja też się ustawiam, bo nie mogę przegapić takiej okazji. Gdybym wygrała, nosiłabym go codziennie, a może szkoda by było, bo taki piękny? Pozdrawiam i zamieszczam banerek u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  136. taaaakie cudenko :D
    zapisuje sie z przyjemoscia, wszystkie warunki spelnione :)

    OdpowiedzUsuń
  137. Piękne ogniste cudo...jak niechcieć go.Zapraszam do siebie.http://pasjerenaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  138. Piękny. Ustawiam się w kolejce:)
    http://soutache-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  139. Ustawiam się w kolejce po ten piękny naszyjnik :) To cudo po prostu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  140. Boski po prostu, jak i inne z resztą :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  141. To ja zabek...Londyn sie klania. Sliczne cudenko...
    sylwmark@hotmail.com
    caluski

    OdpowiedzUsuń
  142. Naszyjnik jest niesamowicie oryginalny, więc ustawiam się do nagrody i ja!;-)

    P.S. Dziękuję za odwiedziny.Pozdrawiam serdecznie w tym (przynajmniej z mojej strony) szarym dniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  143. Cudeńka,wspaniałe i niepowtarzalne.Chętnie próbuję swoich sił i przyłączę się do kolejki.

    Asgerd@gazeta.pl

    Pozdrawiam autorkę :]

    OdpowiedzUsuń
  144. Szczękę zebrałam z podłogi i zapisuję się na losowanie!!!

    http://wilczejagody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  145. Naszyjnik jest boski! Dlatego nie dziwię się, że jest tylu chętnych do tego, by go zgarnąć ;)
    Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako xkeylimex
    Mail: kaylime@onet.pl
    Małe info na moim blogu: http://xkeylimex.blogspot.com/p/rozdania.html
    Lubię na fb jako: Kasia Pl...

    OdpowiedzUsuń
  146. Ten naszyjnik jest tak piękny, ze ja też ustawiam się w kolejce!
    http://shamrockagimelnik.blogspot.com/
    pozdrawiam! aga

    OdpowiedzUsuń
  147. ustawiam się w kolejce - bo kto by nie chciał TAKIEJ NAGRODY :)

    i zapraszam do siebie na moje candy http://wazkafioletowa.blogspot.com/2012/01/ogaszam.html

    OdpowiedzUsuń
  148. Cudny naszyjnik. Nie mogę się na niego napatrzeć !!! Ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam Mila

    OdpowiedzUsuń
  149. Jenny, jakie cudo ;)
    Mam jedna parę kolczyków.

    Przepiękny wyrób!!!!!

    Pozdrawiam
    i życzę sukcesów ;)

    desire_28@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  150. kolejka długaaaaaaaaaaaa
    a ja na samym końcu wiem ze szanasa zero ale sie ustawiam
    luzik19@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  151. Przepiękny naszyjnik! Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Dziękuję za możliwość!
    Pozdrawiam serdecznie
    n.regina59@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  152. Piękny naszyjnik. Chętnie bym go zgarnęła ;D

    OdpowiedzUsuń
  153. A ja, fujara bez refleksu, też się zapisuję, choć dopiero teraz, ale jestem zachwycona!
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  154. Jeszcze takiego cuda nie widziałam! :) Zapisuję się z wielką radością.

    OdpowiedzUsuń
  155. naszyjnik cudnej urody, więc spróbuję szczęścia , może los się uśmiechnie?
    pozdrawiam
    iwonapiw@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  156. Nie ma szans na wygranie takiego klejnotu.
    Ale zabawić się,zawsze można spróbwać.

    Nawet przez czas trwania Candy, będzie pięknie się prezentował na moim blogu.
    Zawsze to można, oko pocieszyć:)

    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  157. Zgłaszam się do Candy ;)

    u mnie na blogu również cukieraski - zapraszam serdecznie

    www.srebrnybigiel.wjo.pl ;))

    OdpowiedzUsuń
  158. Jakim cudem nie dotarłam tutaj wcześniej?
    Ale ponoć lepiej później niż wcale:)
    Muszę poszperać na Twoim blogu i pocieszyć oczka tymi Cudami.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  159. Szanse marne przy takim tłumie,ale 13 02 mam urodziny więc może los będzie łaskawy:D

    OdpowiedzUsuń
  160. To i ja się zapiszę choć dopiero znalazłam Twój blog ale wiem że będę tu zaglądać :)))Uwielbiam biżuterię a ten naszyjnik jest poprostu cudny !
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  161. Po taki cudny naszyjnik to i ja musze ustawic sie w kolejce A kto wie - może los się do mnie uśmiechnie... Pozdrawiam
    martapezik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  162. Wow !!! Tu to się chyba kilometrowy ogon ustawi !

    OdpowiedzUsuń
  163. C.U.D.N.Y!! ustawiam się w kolejce a może się uda? joanna.wolf.jw@gmail.com
    P.S. Powodzenia dla wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  164. Krążę tu i krążę i nie mogę się oprzeć. Ach zapisuję się:) Przecudny jest ten naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  165. duzo nas ale co tam i ja się zapisuje :)
    naszyjnik piękny
    sutasz to misterna robótka i piękna i subtelna taka, bardzo mi sie podoba
    polubiłam na FB i zaraz dodam Cie do obserwowanych, bo piękne tworzysz dzieła
    pozdrawiam
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  166. s t a j ę w k o l e j c e trzeci raz, a jutro jak tu zajrzę, to zobaczę, że wszystko się zapisało, albo ja mam ślepe oczka i nie widzę, albo się moje słowa nie dodają - nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  167. Ja również bardzo chętnie się zapisuję i grzecznie na końcu kolejki się ustawiam. wszystkie zasady mam nadzieję wypełniłam : http://aleksandramariaart.blogspot.com/ na fejsie tez polubione (nawet BARDZO) :) Chętnie będę promować takie zdolne rączki :)

    OdpowiedzUsuń
  168. Jestem zachwycona.
    Ten naszyjnik jest niezwykły.
    Nawet nie wyobrażam sobie ile czasu zajęło Ci wykonanie tego cuda.
    Mam nadzieję, że go wygram (bardzo, bardzo pasowałby do sukienki, która kupiłam sobie na wesele kuzyna).
    Grzecznie ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście ;)
    Pozdrawiam:
    magdecka@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  169. Red Love...
    I ja się zakochałam!!!! NIESAMOWITY, PRZEPIĘKNY! oczywiście ustawiam się w kolejce:) pozdrawiam
    http://kraina-sztuki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  170. Śliczny ten naszyjnik.Chętnie bym cię polubiła na FB ale niestety nie mam konta(wiem to troche dziwne).
    zapraszam do mnie http://sendi21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  171. cudeńko i jaka misterna robota!!! Chętnie się na niego przyczaję:-)

    OdpowiedzUsuń
  172. Jestem tu pierwszy raz, ale zostaję na dłużej. Naszyjnik cudnej urody. Podziwiam umiejętności i staję po niego w ogonku. Pozdrawiam Asia joajka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  173. WOW! Jakie cudo! No jasne, że chcę!!! Barrrrdzo chcę...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  174. prawie zapomniałabym się tu wpisać :D naszyjnik bosko - czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  175. Cudny naszyjnik! Ustawiam się w kolejce po niego:) sama chciałabym miec takie zdolności by go zrobić... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  176. Chciałabym wziaśc udział w zabawie, zwłaszcza, że nagrodą jest takie cudo! nie posiadam bloga, jednak liczę na przychylnośc, pozdrawiam Asia - nel@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  177. Gratuluję talentu;-)naszyjnik jest śliczny, nie mam bloga ale chętnie wezmę udział w zabawie;-)pozdrawiam Jagoda- jagoda.kudelska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  178. Boskie! Aż usiadłam!
    AgataAdelajda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  179. przecudny naszyjnik:)
    bardzo pracowite wykonanie i kolorek w sam raz na walentynki:) więc ustawiam się w kolejce:)
    pozdrawiam
    szWaczka

    OdpowiedzUsuń
  180. Witaj!Przepiekny naszyjnik! O! jeszcze ja.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  181. Zgłaszam.
    Obserwuję jako Zusska
    Banner: http://zusska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  182. zgłaszam się:)
    polubiłam i zaobserwowałam jako LetsBless
    tu powiadomiłam:
    http://www.facebook.com/LetsBless

    OdpowiedzUsuń
  183. Śliczności !!!! Po prostu przepiękny ;)
    I z jaką starannością wykonany. Niestety nie mam bloga - ale jako 50 fanka na facebooku przyłączam się do zabawy. Ustawiam się grzecznie w kolejce i z niecierpliwością czekam na losowanie ;)
    e-mail: wascin@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  184. przepiękny!!!!! Ja jeszcze tak nie potrafię.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  185. 200 komentarz musi być szczęśliwy :) Cudowny naszyjnik. Z niecierpliwością czekam na losowanie. Pozdrawiam.
    http://andelline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  186. Przecudnej urody naszyjnik!!!
    Zapisuję się na twoje Candy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  187. Zapisuję się i chciałabym to cudo mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  188. Ale cudny cukierek! Muszę i ja spróbować szczęścia! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...