Moi mili zaglądacze:

poniedziałek, 23 stycznia 2012

mała rzecz a cieszy...

nie oszukujmy się, cieszy głównie mnie, ale co tam, może Wam też się przyda taki patencik.

Oczywiście może być tak, że wyważam otwarte drzwi i jest to już ogólnie stosowane... spróbuję jednak:


Wiecie co to jest, prawda?
To takie kuleczkowe łańcuszki, na których zawieszane są czasem metki od kupowanych ubrań , butów, czasem coś przy torebkach ( pewnie osobno też można kupić...)... nigdy nie potrafiłam się z tym rozstać, bo były takie fajniutkie... no i w końcu, jak weszłam w posiadanie dzieci, olśniło mnie- wieszaczki do kurtek!!!
nienawidzę wszywania tychże, a często się zdarzało, że te co były okazywały się za małe i nie dało się przez nie wieszaków przełożyć, albo w ogóle ich nie było...albo się urywały... no to proszę:


Jak widać używam do ich zawieszenia istniejących metek, czasem je przyszywam...

W użyciu są bardzo łatwe- montaż prostacki, są mocne , nie urywają się, choć moje chłopaki z wieszaniem kurtek się nie certolą...
a!  i są wielokrotnego użytku- kurtka za mała, odpinam i do następnej jak potrzeba:


Można ich też użyć do zamków jak się uszko urwie...

słowem: dla mnie te łańcuszki to podstawa i NIGDY ich nie wyrzucam!


Jeszcze jedną rzeczą której nie wyrzucam są:

druciki, którymi mocowane są ( z reguły dość pancernie!) zabawki do opakowań kartonowych.
O ich zastosowaniu nie będę pisać, bo to oczywiste.

No i co , odkryłam Amerykę, czy się zbłaźniłam totalnie??

a może macie swoje małe patenty ułatwiające życie?

Całuski i miłego tygodnia

PS. próbuję jednak ten sweter mężowy skończyć...trzymajcie kciuki!
♥♥

PS2. mam spory problem z komentowaniem, a czasem nawet wyświetlaniem postów na niektórych blogach. Czytam, że nie tylko ja, wiec może to problem bloggera, przy tym odświerzaniu interfejsa coś znowu pobałaganili...
generalnie jak wyskakuje dodatkowe okienko komentarzy, to mogę komentować...
Bardzo przepraszam wszystkich, którzy myślą ,że ich olewam, ale tak nie jest- naprawdę próbuję co dzień, bo moze już można...
nawet na niejedno candy nie mogę się zapisać! to dopiero dramat...
♥♥♥

19 komentarzy:

  1. No akurat tych łańcuszków do tego by nie wymyśliła

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny pomysl z tymi lancuszkami. Szczerze powiem,ze dawno takich nie widzialam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Patent świetny. Zmieniam więc sposób dodawania komentarzy na wyskakujące okienko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Patent świetny! :) pozwolę sobie go wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznaję, że też nie mogłam się z nimi rozstać :) i mam wszystkie :D ja stwierdziłam, że będę je wykorzystywać do przyczepiania moich metek do szytych torebek :) można takie łańcuszki kupić w sklepach z półfabrykatami do biżuterii - o różnej średnicy kuleczek i kilku kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana ja też tak mam z komentowaniem.
    teraz nie moge a za poł godziny wszystko działa.. i sytuacja taka sama na wielu blogach :(
    no nic.. 3mam kciuki za sweter!

    OdpowiedzUsuń
  7. Geniusz z Ciebie;))) super pomysł:))) i czekamy na sweter:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię te metkowe łańcuszki za ich zapięcie, ale przyznam wyrzucałam do tej pory nie znajdując sensownego zastosowania. Twoje jest proste i pożyteczne. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne pomysły :) ja z udogodnień to dzisiaj bardzo ale to bardzo ułatwiam sobie życie.... porządki w akcesoriach, koralikach i sznureczkach robię, znalazłam już 4 szydełka ;) segreguję wszystko tematycznie z nadzieją że jakiś czas tak to sobie poleży ;)planuję tez wszystko wyrobić i zrobić miejsce na nowości ale to chyba na dwa miesiące bym musiała zaszyć się w jakiejś głuszy.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł z zastosowaniem łańcuszków, ja przeważnie przyczepiam je do kluczy stosując jako brelok czy "mocowanie" breloka. Drucików też nigdy nie wyrzucam :)
    pozdraiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajowy pomył z tymi łańcuszkami-tylko do czego przypiąć jak metek tez brak. Buziole

    OdpowiedzUsuń
  12. też zostawiam te łańcuszki i wykorzystuję, choć ostatnio poginęły w niewyjaśnionych okolicznościach... podejrzewam dwie takie małe z warkoczami ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zawsze myślałam, że takie łańcuszki są nietrwałe i jednak się urywają :)
    Kiedyś stałam się posiadaczką wielkiego motka łańcuszka z takich właśnie kuleczek.
    Ale używam ich sporadycznie do ozdobienia biżuterii :)
    Pewnie jest jeszcze wiele zastosowań, których jeszcze nie znamy :D
    Buziaki wieeelkie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wpadłabym na to, dzięki za patencik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tych kuleczek używam do breloczków jak jakieś tworzę i do kluczy żeby się nie pogubiły bo te kółka mnie irytują i nigdy nie mogę tam klucza dużego wepchać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł, tylko czasem metki"gryzą"(trzeba wyciąć) lub są tak delikatne,że się same! urywają.Ja jako wieszaczki np do kurtek używam kawałków sznurowadeł:)lub sznureczków od papierowych metek.
    A kuleczki i druciki tyż zbieram...
    A sweterek mąż dostanie na Walentynki:)?
    całuski
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  17. Też zawsze zostawiam te łańcuszki i druciki, ale żeby użyć jako wieszaczków bym nie pomyślała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. OOOO super pomysł! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...