Moi mili zaglądacze:

sobota, 19 stycznia 2013

Candy, candy!!

z okazji zbliżającej się II-giej rocznicy blogowania ogłaszam CANDY DO WYBORU:


Do wyboru, bo losowania będą dwa- jak na drugą rocznicę przystało!

Można się oczywiście zapisać na oba losowania- w pierwszym do wygrania śmieciuszkowy komplet- naszyjnik i bransoletka ( powstał dzięki koralikom od Marzenki według tego przepisu), w drugim- szydełkowy abażur ( robiłam go do dolnej toalety tak samo jak ten, ale jak pamiętacie wygrałam taki z masy perłowej, wiec ten ja z kolei oddam w dobre ręce). Zaznaczam wyraźnie, że tylko abażur- a właściwie abażurek- wys. 13 cm, szer. 12cm, kinkiet na zdjęciu jest  ku demonstracji  wersji świetlnej.

Zasada mojego Candy jest jedna:

 komentarz pod tym postem, do dnia 14.02.2013, godz. 23.59,  z określeniem w którym losowaniu bierzemy udział:
1-śmieciuchy,
2-abażur,
1+2- w obu :-))

Banerek na pasku bocznym jest mile widziany, ale niekoniczny.


A teraz chciałabym Wam napisać o mojej korespondencji z Ministerstwem Finansów, a dokładniej z Panią Jolantą Dąbrowską, z-cą Dyrektora Departamentu Podatku Akcyzowego i Gier.

Napisałam do powyższej instytucji (a co!) w celu rozwiania wszelkich narosłych wokół nielegalności Candy historii.
Krótko opisałam zasady naszej zabawy i poprosiłam o inf. czy można czy nie można organizować candy. Wydawało mi się to dosyć proste... niestety... Pani Jolanta jest osobą stworzoną wprost na zajmowane stanowisko, gdyż udało mi się  ( w dwu pismach) uzyskać następującą, wymijającą odpowiedź:
"...opis zabawy o potocznej nazwie CANDY organizowanej na blogach może wypełniać definicję gry losowej."
Jak zauważyłyście zapewne występuje tu słówko "MOŻE" .... nie jest to  konkretne-"wypełnia" lub "nie wypełnia", tylko szerokie "może".....

a ponieważ gra losowa ( ściśle przez ustawodawcę opisana, łącznie z wymienieniem jej odmian, chyba nie muszę pisać, że nie ma tam candy...) jest zaliczana do gier hazardowych, które  w sieci są zakazane:

"...to urządzanie w sieci Internet zabawy "Candy", w przypadku gdyby wypełniała ustawowe przesłanki uznania jej za losową, jest zabronione."

Prawda, że cudnie jest to napisane?  "w przypadku gdyby..." jakież to konkretne i ścisłe określenie!!!

Nie ma co! to pisał fachowiec!

Już miałam nawet przygotowaną odpowiedź, w tym mniej więcej stylu, ale postanowiłam odpuścić- nie ma co zadzierać z władzą , zwłaszcza taką kompetentną....

Moją odpowiedzią jest urządzenie podwójnego losowania!! i ogłaszam to wszem i wobec!!
 
BĘDĘ LOSOWAĆ!!!!!!!


A Was oczywiście serdecznie zapraszam do udziału. Losowanie odbędzie się 15.02.2013r.

całuski serdeczne
ystin
PS. wracam do ustawień ze wszystkim na wierzchu, bo mnie samą to denerwuje a i jak widzę, Wam się nie podoba...

113 komentarzy:

  1. Ustawiam się w kolejce. Muszę! Powód prosty- zakochana jestem w Twoich śmieciuchach.:-)) A że pazerność nie jest moją cechą, to ustawię się tylko w ogonku nr 1.
    Pozdrawiam serdecznie.
    :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. zobaczysz - jeszcze nam na blogach zamontują fiskalne kasy:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ustawiam się szybciutko po śmieciuszka, czyli nr 1:)
    Z pismami urzędowymi to chyba tak jest, ze mądrzy, niby kompetentni ludzie nie wiedzą co odpowiedzieć i stosują taki język masła maślanego. Kiedyś myślałam, że jestem tępogłów i kretynka, bo ani w ząb nie rozumiem tych urzędowych wypowiedzi, ale przestałam się tym stresować.

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja sie zgłaszam -lubie takiego typu korale -więc nr 1 i czekam niecierpliwie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też pośmieciuszka:))
    Tak, pisma urzędowe potrafią nieźle człowiekowi zakręcić w głowie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, że to jakiś absurd - jakby nie mogli zajac okreslonego stanowiska. Albo dać spokój blogowym candy, które wszak organizującym nie przyspażają korzyści materialnych.
    I oczywiście zgłaszam sie na Candy - a tam, zaszaleję 1+2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A co tam :))))Nr.1 ja będę walczyła o śmieciucha!!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. A to sobie z władzą pokorespondowałaś;) Szukaj dobrego prawnika, który MOŻE będzie umiał to zrozumieć;) Jaki prawodawca, takie prawo;(
    Na słodkości piszę się (czy to jest nieposłuszeństwo obywatelskie?), chętnie bym przygarnęła wszystko, ale niemożna być zbyt pazernym;), i jako że szydełko to dla mnie czarna magia to w ogonek po cudny abażur się ustawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Smieciucha chętnie bym przygarnęła, wiec ustawiam się do pierwszego losowania

    OdpowiedzUsuń
  10. i ja sie ustawiam w kolejce po te cudownosci :))) a raczej w dwoch kolejkach :))) pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nr. 1 Oczywiście zgłaszam się do losowania śmieciuchowego kompletu, ponieważ byłam i jestem nim zachwycona i pewnie gdybym byłą tak zdolna to sama bym już sobie dawno taki sprawiła. Niestety poskąpiono mi takiej kreatywności:-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Powaliłaś mnie na kolana!!!!???!!! Naprawdę napisałaś???? Zamierzam być w szoku co najmniej do końca dnia! :)
    A zapisuje się szalejąc 1+2 z nastawieniem ze wylosujesz mnie z naciskiem na 2 bo mój piękny żyrandol taki z taransparentnego plastiku (kula z fal) po prostu osiągnął termin przydatności do użytku... się łamać zaczął przy najmniejszym dotyku :( A ten Twój byłby całkiem całkiem w moim pokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie sięgnę po nr 1. Uciesze się jak mnie WYLOSUJESZ. Co do władzy, to popieram lepiej nie zadzierać :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj!!
    Ja röwniez staje w kolejce,1 czy 2 ???? Nie bede wybierac..
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj, to ja ustawiam się w kolejce po wygraną nr 1. Śmieciuchowym kompletem, bym tej biżuterii w żadnym razie nie nazwała:)
    Jest piękna!
    Po wielu porażkach w losowaniach, właściwie już przestałam wierzyć w wygraną, ale cóż, te kolejki do Candy to już prawie nałóg:)
    Gratuluję odwagi w polemizowaniu z Władzą. Odpowiedź rzeczywiście niezwykle konkretna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Komplet jest przeuroczy i wcale nie wygląda jak śmieciuch:) Z chęcią się zapiszę na losowanie nr 1.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyjaśnienie pierwsza klasa ;-)
    Staję w kolejce po cudowne "śmieciuchy" :-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym mieć więcej takich śmieciuchów w domu::)
    Mi podobają się oba preznciki i nie umiem się zdecydować więc zapisuję się 1+2

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj śmieciuch boski! ustawiam się w kolejeczce za numerem 1:)
    No cóż jak to w naszym Państwie bywa wszystko zależy od tego jak kto sobie co zinterpretuje...

    OdpowiedzUsuń
  20. nie będę zachłanna ;) i zapiszę się tylko na śmieciucha, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisuję się:)) Na samego śmieciucha:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziewczyny szkoda gadać o TYCH wszystkich przepisach.....
    Chętnie wezmę udział.
    1- ŚMIECIUSZKI. poproszę. Przytulę, przygarnę, założę....
    :))

    OdpowiedzUsuń
  23. :) I m wyżej zapytasz tym bardziej lakoniczna odpowiedź;) No cóż, Polska właśnie:) A do zabawy z przyjemnościa się przyłaczam. Marzy mi sie abazur do nowego domu wiec rzetelnie staje w kolejce po nagrode nr 2:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  24. :) z wielką ochotą i ja zapiszę się po przepięknego "śmieciucha" może szczęście się do mnie uśmiechnie . pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Śmieciucha poproszę - bardzo lubię taką biżuterię. Pozdrawiam serdecznie Kre-Akcja

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja jestem zauroczona Twoimi śmieciuchami, także ustawiam się w kolejce nr 1 :O)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow! Wiedziałam, że ze sznurka i koralików można zrobić biżuterię, ale nie spodziewałam się, że aż takie cuda :) Oczywiście zapisuję się po 1 czyli "śmieciucha"

    Pozdrowienia
    http://jagoodowo.blogspot.com/

    P.S.
    Śmieciuch - cóż za śmieszna nazwa hahhaha ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. jak nic chcę brać udział w tym zakazanym procederze:)Już zrobiła sobie jednego śmieciucha zgapiając od Ciebie właśnie, bo mnie urzekł strasznie, ale kolejny też wygląda pięknie:) znaczy stawiam na 1- los pokaże:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. A taka była porządna obywatelka, taka uzdolniona
    ... no cóż w każdym zakładzie karnym ktoś taki na pewno się przyda- poduczy współwięźniarki
    Nie stoję- obiecałam sobie, że teraz przepuszczam u Ciebie wszystkich
    na razie
    a azreszta ne przyłożę ręki do tego kryminału, a ziemniaki w paczce za drogie w wysyłce z belgii ;-)
    lofam Cie ty wywrotowcu

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciężki wybór więc ustawiam się po prostu i zdam się na los ...
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja też chętnie ustawię się w kolejce a ponieważ nie mogę się zdecydować więc i 1 i 2 :)))))
    aldonka40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Z miłą chęcią staję w kolejce
    Decyduję się na biżuterię śmieciuchową:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Dylemat wielki ;) Zatem 1 + 2, żeby nie przepalić obwodów w mózgu ;) Pozdrawiam cieplutko ;) fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja poprosze na 1, chociaż i dwa jest kuszące :-) Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. no przecież i ja się ustawiam po te piękności, ja staję za 1, ponieważ nie mam gdzie powiesić tego pięknego kinkietu - zwiększę szanse innych nie ustawiając się po niego :)pozdrawiam
    a banerek jest - joycraft-lusi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja sobie obiecywałam, że nie, bo już tyle nawygrywałam... A Ty mnie tu śmieciuchem KUSISZ... Matko, no muszę, muszę go mieć przecież :))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s. wszystkie ustawowe zapisy są stworzone TAK i PO TO, by się o rację bić przed sądami i nabijać kabzę adwokatom... Nic na to nie poradzimy ;)

      Usuń
  37. szalenie szalenie szalenie podoba mi sie ten zestaw bizuterii!!!!!!!!!!!!!!szalenie!i chce Go!!!!!!!!:):0pzdr

    OdpowiedzUsuń
  38. Grzechem byłoby przejść obojętnie :) Ustawiam się w kolejce po śmieciucha.....będzie idealny do topów na wiosnę i lato, a poza tym wzdycham do nich od dawna :)
    No i gratulacje Słonko :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow - śmieciuch jest genialny. Biegnę do kolejki. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  40. śmieciuch....śliczny..kolorowy..wiosenny.....

    OdpowiedzUsuń
  41. haha to się dowiedziałaś wszystko :P

    ja jestem pazerna i deklaruję chęć udziału w obu... 1 i 2 bo nie mogę się zdecydować ...

    cmokkkam

    OdpowiedzUsuń
  42. Śmieciuchy są boskie :-)Kolorowy galimatjas - nie ma co! Ustawiam się w kolejce ...
    wierzba-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Witaj! Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale pozwolę sobie spróbować szczęścia:) Abażur- CUDO! Wyobrażam go sobie w mojej kuchni;) Zapisuję się i pozdrawiam serdecznie:)
    Agnieszka
    www.ekspresjesagaski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. 1 - śmieciuchy :)
    Podziwiam korespondencyjne zacięcie. W powyższej sytuacji twierdzę, że organizator wie czy spełnia czy nie spełnia. I tu przypominają mi się rozmowy z "Transatlantyku" - losuj, mówię ci losuj albo tyż i nie losuj :)))

    OdpowiedzUsuń
  45. oj i to i to jest piekne więc 1+2 zapisuje sie
    bo cudeńka Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  46. No to się Pani Jolanta wypowiedziała ;)
    Staję w kolejce po śmieciucha ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja muszę kilka razy czytać pisma urzędowe aby je zrozumieć i czasem nie rozumiem:( czy jestem mało inteligentna:(
    dla polepszenia sobie humoru aby zbytnio nie myśleć o inteligencji, ustawiam się w kolejce po abażurek! chociaż oba prezenty super!

    OdpowiedzUsuń
  48. Rzucam się zatem w szpony hazardu i ustawiam w kolejkę po śmieciuchy :)
    Pozdrawiam
    mp

    OdpowiedzUsuń
  49. Och jaki piękny ten śmieciuch taki kolorowy! Więc staje w kolejce nr 1 :) Pozdrawiam! i podziwiam za chęć dyskusji z władzą :)

    OdpowiedzUsuń
  50. cudne prezenty więc zapisuję się 1+2...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. A jednak "hazadr" wciąga - co widać po ilości chętnych do zabawy "hazardzistów", mnie także wciągnął w chwili gdy zobaczyłam 1-śmieciuchy i to chciałaym mieć. A skoro o hazardzie mowa to zapraszam na candy do siebie.
    http://waiwona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ustawiam się w kolejce do prezentu nr 1.

    OdpowiedzUsuń
  53. Kolejka do nr 1 długa ale co tam ustawiam się i ja :)

    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    aga.chrapec@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. he he moze i w przypadku gdyby to info u siebie daje ale mnie nie bierz pod uwage :P gdyby :P

    OdpowiedzUsuń
  55. Hi hi hi i po co Ci to było! Na władzę nie poradzę... Biere Pani! Abażura, biere! Takie cuda!
    I to się nazywa pozytywna energia!!! Hi hi hi!
    Moja Szalona!
    Całuski przesyłam!
    aga
    P.S. ależ mnie rozbawiłaś tym postem!!!
    Już wiesz czemu my nie dyrechtory? Bo ciemnoty wciskać nie umim! Hi hi!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  56. Śmieciuchowy komplet jest obłędny ale od dawna "choruję" na abażur!!!! Więc ABAŻURA KCEM!

    OdpowiedzUsuń
  57. Hm... kusisz:)
    Ustawiam się w kolejce po pobie nagrody!
    A co na nowy dom abażur jak znalazł, a biżuteria też niczego sobie:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  58. ooooo rety! Kolejka dłuuuuuuugaśna ;) Obie nagrodny są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  59. :DDD
    Normalnie nie da się NIE uśmiechnąć, nawet gdyby był to uśmiech z przekąsem...^^)
    Zatem coby dać sobie choć cień szansy zapisuję się podwójnie i proszę też mnie podwójnie wylosować ;DDD!
    Buziaki posyłam :*
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Ale piekny abażur. Na świeta wielkanocne wchodzę do domu i marzy mi sie taki abażur. Cudny!

    OdpowiedzUsuń
  61. Jak czytałam opis Twojej korespondencj z panią Dyrektor to przypomniał mi się opewien odcinek "Kiepskich", w którym to Ferdek został biurokratą...
    Z drugiej strony, ale w ciupie będzie ciekawie jak wsadzą wszystkie organizatorki i uczestniczki CANDY - ... to będzie chyba najfajniejsze miejsce na ziemi :) .... i ja też tam chcę- więc się zgłaszam do tej zabawy, która "może" nosić znamiona przestępstwa. Chciałabym odbywać karę za nagrodę nr. 1
    POZRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  62. ależ z Ciebie ryzykantka ;) ale kto nie ryzykuje...
    Zapisuję się za śmieciuchowe candy, chodzi za mną taki komplecik od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Wow! Amazing! Super!
    Please enter my name...
    I am follower
    I post in my sidebar....
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    ****1+2- w obu :-))*****

    OdpowiedzUsuń
  64. Ciężko sie zdecydować wiec jeśli można to chętnie zapisze się na 1+2
    dziob81@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja chcę tylko w jednym losowaniu udział brać - nr 1, czyli śmieciuchy. :) Piękny jest ten komplet!

    OdpowiedzUsuń
  66. A mnie marzy się komplecik śmieciuszkowy...

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja też stanę w kolejce po 1 zestaw, jest cudny!!! i bardzo mi się on marzy.

    OdpowiedzUsuń
  68. Komplecik śmieciuszkowy bardzo mile widziany :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Piszę się na śmieciucha:) Śliczny:) A abażur choć piękny to jednak nie dla mnie:(

    OdpowiedzUsuń
  70. Ajj jaka długa kolejka, no nic postoje. Zestaw pierwszy mnie urzekł w ułamku sekundy ! Jak mogłaś go nazwać śmieciuchowym?!Ahhh, kocham się w tego rodzaju sznurku.

    OdpowiedzUsuń
  71. O rety, jaka dłuuuga kolejka! Ale nie dziwię się, bo Twoje śmieciuchy są cudowne i mi także bardzo się podobają :) Abażur też jest przepiękny, ale niestety nie miałabym gdzie go powiesić, więc może ktoś inny bardziej się z niego ucieszy? Tak czy siak, nie mogę doczekać się losowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ustawiam się po abażurek albo śmieciuszek albo abażurek albo..... sama nie wiem, może Ty zdecyduj :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Kolejka masakryczna, ale po tak ślicznego śmieciucha chętnie się ustawiam. banerek dodany na : http://wkacie-decoupage.blogspot.com/
    miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  74. To i ja się na ten hazard piszę, nagroda która? A... niech los wybierze.

    OdpowiedzUsuń
  75. A mi ten śliczny śmieciuszek przypomina naszyjnik, który widziałam w Chorwacji jak byliśmy z małżem w podróży poślubnej i co i go nie kupiłam :( więc teraz chętnie zapisuję się na Twoje candy, oczywiście na śmieciucha :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. I ja także ustawiam się w kolejce :) A właściwie w dwóch kolejkach. Nie mogłabym się zdecydować, bo śmieciuszki są cudne, a że ostatnio rozbiłam sobie (podczas sprzątania) kinkiet na ścianie to byłby idealny :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Och, zdecydowanie śmieciuchy, bo nie mogę sięgnąć po abażur, niestety - nie mam ŻADNEJ lampy, na którą mógłby pasować.
    Dzielnaś, że napisałaś do ministerstwa, szkoda tylko, że taką wykrętną otrzymałaś odpowiedź. Ale czemu się dziwić - nie ma przepisów regulujących tego typu prywatne rozdawajki w necie, więc nie mogą być bardziej konkretni.

    Świetne prezenty, ustawiam się oczywiście w kolejce i linkuję Cię gdzie trzeba:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja to się tylko nieśmiało przywitam, bo trafiłam tu przypadkiem, a bardzo mi się podoba. Byłoby nie fair wpychać się między wierne czytelniczki. A co do orzeczeń stosownego organu - znam przypadek, że na zadanie pytanie (nie ważne w tym "o co"), czy "należy" - urząd odpowiedział na piśmie, że "nie należy", po czym ten sam urząd prowadząc pół roku później kontrolę stwierdził, że "należało"! - i kara. Okazuje się, że urzędnik może się mylić - podatnik nie. Tak więc, uzyskana odpowiedź, że "może", albo "gdyby" jest uczciwsza - przynajmniej nadal pozostaje się w niepewności.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  79. Fantastyczne Candy, oczywiście, że nie odpuszczę LOSOWANIA i ustawiam się w kolejce.
    Żyrandolik jest cudowny, ale mam już podobny, dlatego bardzo chciałabym, aby w moje ręce trafił śmieciuszkowy komplet, opcja nr 1.
    Pozdrawiam serdecznie
    T.

    OdpowiedzUsuń
  80. Śmieciuszkowa biżuteria jest cudna!
    Poproszę;-)))

    OdpowiedzUsuń
  81. To ja poproszę 1+2 :).

    Ech, urzędnicy i ich pisma ...

    Prośba :).

    Od 9 do 23 lutego mnie nie ma w związku z tym mam prośbę. Jakby to mi się poszczęściło w losowaniu żebyś na mnie poczekała :).

    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  82. Zapisuję się również. Wybieram nr 1, ponieważ podobają mi się takie śmieciuszki.

    OdpowiedzUsuń
  83. Z wielką chęcią dołączę do zabawy , spróbuję 1+2 :)

    OdpowiedzUsuń
  84. No ten śmieciuch jest przepiękny! Już widzę go na sobie w promieniach letniego słonka :)Rozmarzyłam się.... :)

    OdpowiedzUsuń
  85. piękne śmieciuchy więc chętnie je przygarnę...

    OdpowiedzUsuń
  86. Takie to nasze prawo i urzędnicy, ja jestem zaskoczona, że odpowiedziano. Ile czekałaś na odpowiedź? A skuszę się na oba 2+1! Banerek zamieściłam u siebie w Zabawach :D

    OdpowiedzUsuń
  87. Ooo.. i ja się ustawiam po te cudności.. Przygarnęłabym oba prezenty... ale, nie będę taka zachłanna. Biorę biżutki! :D

    PS mam taki pomysł, żeby zrobić akcję napisania listu z prośbą o wyjaśnienie przez WSZYSTKIE blogowiczki. Jak dostaną milion takich pytań, to może bardziej się określą... ? :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Rozwaliłaś mnie doszczętnie z tym LOSOWANIEM;)) Masz jaja!Bardzo chętnie zgłaszam się do zabawy. Kurcze o tym Twoim śmieciuszku marzę już od dawna. Abażur strasznie kusi, ale w tym momencie nie wiem, gdzie bym go założyła, bo nie mam żadnej gołej lampki akurat:P Dlatego wybieram 1, niech inni mają szansę:)

    OdpowiedzUsuń
  89. Chętnie stanę w kolejce po śmieciuchy czuli nr 1 ;)
    dominika.98b@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Te korale są świetne! Nr1 - zdecydowanie!
    86paulina@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  91. How wonderful-really really amazing! Ines

    OdpowiedzUsuń
  92. zgłaszam się po nr 1 - cudna biżuteria :) banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam serdecznie
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Z chęcią zgłaszam się do 1+2 ponieważ te przedmioty są cudowne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  94. Uwielbiam ręcznie wykonaną biżuterię czyli śmieciuchy są wręcz stworzone by mnie zdobić a rozsławiać Ciebie. Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  95. Cytuję Twoją "wielce wyjaśniająca" korespondencję jako anegdotę wśród znajomych rękodzielniczek.
    A tak w ogóle to wszystko piękne, ustawiam się w ogonku :)
    Pozdrawiam. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Ustawiam się w kolejce po śmieciuszki (jakże cudne!) :)

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  98. Chciałam się zapisać na Candy 1+2 :)

    OdpowiedzUsuń
  99. cudeńka
    1+2 bo ciężko się zdecydować:)
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. piękne :)
    1+2 gdyż ciężki wybór :)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. Zapisuję się:)) Na śmieciucha: ;)
    asia_gebauer@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. Ustawiam się grzecznie w kolejce :)
    liczę na losowankę 1 :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  103. Obydwa są wspaniałe więc zapisuję sie do 1 i 2 bo nie mogę nic wybrać. Bardzo ciekawy blog. Pozdrawiam i życzę wielu sukcesów w tworzeniu :)

    megi1011@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. Te przepisy mnie rozbrajają całościowo. Niedługo lenie wprowadzą ustawę, że człowiek we własnym domu nie będzie mógł sobie spokojnie puścić bąka, bo karami zaczną straszyć i pewnie będę brali w łapę od farmaceutów, aby zwiększyć sprzedaż farmaceutyków przeciw wzdęciom.
    Ja poproszę losowanie na śmieciuchy:)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  105. Witaj :)
    Chętnie zgłoszę się do konkursu :) mam jedynie nadzieję ,że nie za późno hehe :)

    Tak więc obserwuję Cię jako Peggy Brown a banerek wisi na moim blogu: http://kamira90.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie i oczekuje na wyniki ^^

    OdpowiedzUsuń
  106. Naszyjnik i bransoletka to cud-miód-malina, więc ustawiam się w kolejce po "zestaw nr 1" :)
    pozdrawiam i zapraszam na moją blogową świeżynkę: http://sen-o-piwonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  107. Jak takie cudo można nazwać "śmieciuchy"?! Zapisuję się! Adoptuję chętnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...