Moi mili zaglądacze:

wtorek, 6 grudnia 2011

Makowa Panienka i Mikołaj ...

Makowa Panienka to wersja Bławatkowego Wisiora w czerwieniach:






A Mikołajki   w tym roku wygadały tak ( to już tradycja, że spędzamy je u znajomych własnie w ten sposób):

Franek zaśpiewał  "Jestem sobie przedszkolaczek..." ( fragment mojej ręki z SOWLshinowym pierścionkiem z prawej strony....)


Rafciu mu pomagał zza kulis, bo sam się wstydził... ale prezenty odebrali wspólnie:


Chłopaki wybrali sobie już dawno,co chcieliby dostać-


Rafciu- oczywiście czołg

 Franek-  cieżarówkę-wywrotkę ( oczywiście):


 Mama z Tatą siedzieli potem przez trzy godziny i usiłowali nie rzucać mięsem przy dzieciach w trakcie składania...

Prezenty dla dorosłych, które sama wydziergałam:
dla Pań:
 dwie broszki i Makowa Panienka ( ta z początku posta) dla Gospodyni imprezy ( torebeczki tez poszyłam, dwa kwiatki od Alexandry, jeden mój- pierwszy-własnoręczny ten najmniej widoczny ;-))


Tu te filcowe broszki:



A dla Panów- już nie torebeczki:


misie breloczki:

Ich pierwowzorem były prace anaci z bloga off masKoty anaci. I od razu się tłumaczę, że napisałam do autorki o zgodę na powielenie wzoru i jego pokazanie, nie odezwała się do mnie jednak...


A na koniec My na spacerku...zimowym!!!!



Jutro będę się chwalić, bo sama też coś dostałam i znowu wygrałam!!

A zatem do jutra!!

10 komentarzy:

  1. Wszystko piękne! Mi jednak najbardziej sie podoba...wy na spacerku!! :-D
    Wisior śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. bogaty Mikołaj do Was przyszedł:) ja chyba byłam niegrzeczna bo jeszcze go dzisiaj nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makowa Panienka śliczna, zresztą tak samo jak Bławatek :-) Prezenciki przygotowałaś naprawdę piękne :-) Świetne są te pojazdy chłopców ... ale ze złożeniem już tak łatwo nie idzie. Ja kiedyś składałam mebelki dla lalek ... łatwo nie było :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wisior wspaniały.
    A prezenty super, miło jak każdy dostanie choćby drobiazg, nawet dorośli (którzy już podobno nie wierzą w Mikołaja)

    OdpowiedzUsuń
  5. O,jaki wspaniały obrazek - ten ostatni oczywiście! A różowy bławatek - taki śliczny. Wzór prosty i prezentuje się wspaniale. Miśki - po prostu miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczności :) Bardzo fajne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makowa panienka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Makowa Panienka bardzo pasowałaby Mikołajowi :)
    Widzę że Chłopaki bardzo się przejęli, tak stali na baczność :)
    Świetny pomysł z prezencikami, na pewno obdarowane osoby bardzo się ucieszyły.
    A misie jak oryginalne, sama chciałam takie zakupić, ale brak kontaktu z autorką. Trudno, sama sobie uszyję ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest ten wzór - czy w niebieskościach, czy w czerwieniach - jest mu do twarzy i już :)
    a cała reszta prezentów - superowa :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...