Moi mili zaglądacze:

wtorek, 20 listopada 2012

WIEEEEELKA prośba, pocieszajka w candy i korekta "Prześwitu"




Kochane moje♥♥
zwracam się do Was z weeeelką prośbą:

nasza  malutka szkoła w Łuczycach bierze udział w konkursie Tesco- na pracownię multimedialną.

Uczniowie nagrali film o zdrowym żywieniu , na który można oddać jeden głos dziennie- wygrywają filmy z największą ilością głosów.

Bardzo proszę o głosy na nasz filmik ( nie jest najwyższych lotów ale to pilot ;-))!!!

Głosować można tu: http://www.tescodlaszkol.pl

Należy się najpierw zarejestrować, potem wejść w "galerie filmów" wybrać

województwo małopolskie,

powiat krakowski

miejscowość Łuczyce.

Po kliknięciu na film jest możliwość oddania głosu- jeden głos dziennie!!!

( dodanie filmu do ulubionych ułatwi późniejsze głosowania!)


BAAAAARDZO proszę- taka pracownia byłaby dla nas czymś niesamowitym!!!

Wiemy, że nasze szanse nie są duże w porównaniu ze szkołami, które maja po kilkaset uczniów, ale nie dajemy za wygraną.
jest to też taki test, czy wogóle jesteśmy w stanie zmobilizować siebie i znajomych do głosowania i czy mamy szanse w takich konkursach.
Dlatego proszę- pomóżcie!

JEDEN GŁOS DZIENNIE!!! do 17.grudnia :-))))))

no to tyle z agitacji.

Teraz chwalenie się- nie wygrałam co prawda candy u Witchqueen, ale jej cudna kotka Szyszka tak polubiła losowanie, że musiała wylosować jeszcze kogoś- i tym kimś byłam ja!!!
Wczoraj dotarła do mnie paczuszka  z baaardzo kolorową zawartością ( aż się musiałam zastanowić, czy to na pewno nie ja wygrałam, tyle tego było...;-))


Wiolu- baaardzo dziękuję za wszystkie cudeńka.

Na koniec pokarzę wam tylko małą korektę szarej broszki "Prześwit" -zamawiająca chciała, żeby była troszkę większa, więc dorobiłam zawijasków- na szczęście przy takim freestylu jest to bez problemowe;-))




a tu dla porównania wcześniejsza wersja:


No i to by byłona tyle.

serdeczne
 
 
 
 
i
pamiętajcie:
!!!! jeden głos dziennie!!!!
♥pliiiiiis♥

18 komentarzy:

  1. Gotowe, zagłosowane ;)
    Co do broszki jest boska, jak wszystkie w poprzednich postach. Masz do tego nie tylko rękę ale i zmysł, czego Ci zazdroszczę.
    Aha, zazdroszczę też tej cudownej wygranej :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobione! I filmik dodany do ulubionych ;-)
    Twoje broszki cudowne niezależnie od rozmiaru ;-))
    Ściskam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Filmik obejrzałam i zagłosowałam oczywiście:) broszka super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że będziemy głosować!
    Piękne broszka i wygrana :))
    całuski.

    OdpowiedzUsuń
  5. zaraz obejrzę, co żeście wyfilmowali!

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana dziś nie mogę oddać głosu... wylogowuje mnie jak próbuje głosować nie wiem czemu???
    gratuluję wygranej mój michałek nie doczekał sesji :D:D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zaagitowana już głosowałam i postaram się pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I jeszcze z domku głosujemy ;-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna pocieszajka i piękna broszka!!! Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do mnie po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ci się poszczęściło z tymi aniołkami, gratuluję. A na szkołę zagłosowane. Niedaleko Krakowa, więc z czystym sumieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej:). Broszka super! Buziaki i lecę głosować:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz jestem na Pani blogu, jestem oczarowana tymi wszystkimi rzeczami które Pani tworzy. Filmik również obejrzałam i zagłosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. wiesz... zastanawia mnie, czy te w tysiącach oddane głosy na waszych konkurentów to nie jest sprawa jakiegoś sprytnego informatyka, który zainstalował jakiegoś "boota"...
    Bo aż mi się wierzyć nie chce jak codziennie wchodzę zagłosować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marys kochana, to głosowanie to podobno jedno wielkie kombinowanie- to że ludzie glosuja z kilku kont to ok, bo mozna miec kilka adresów, ale normalną pratyką jest zakładanie kilkunastu tylko do głowsowania, a jest jeszcze strona gdzie można sie wymieniac glosami- Wy głosujecie na mnie, ja głosuje na was... no na pewno nie jest to takie sobie zwykłe klikanie zaprzyjaźnionej grupy ludzi...

      Usuń
    2. matko... nie cierpię takich myków
      Szkoda przy tym dzieci... Byłaby komisja i zdecydowała wg uznania i tyle - a takie głosowania to zawsze przekręty, ale nic to głosuję codziennie i trzymam kciuki!

      Usuń
  15. Justyś, głosowałam dzielnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...