Moi mili zaglądacze:

czwartek, 23 sierpnia 2012

Malutkie candy



Dzis mija 41 lat od dnia moich urodzin.... kupa czasu.....(mam tylko nadzieje, że mniej kupy a więcej czasu♥).

Bardzo, bardzo dziękuję wszystkim za życzenia- jesli spełni się choc maleńka część z nich to będzie wspaniale!

I tak jak wspomniałam w poprzednim poście- ogłaszam candy, krótko i na temat.


Zrobiłam dla Was śmieciuchową bransoletkę (juz naprawdę ostatnie śmietki na nią wygrzebałam...)

Jedynym wymogiem wzięcia udziału w
LOSOWANIU
( tak nie boje się tego słowa!!!)
jest komentarz po tym postem.
 
 
 
Losowanie odbędzie się 1. 09.2012.
 
Buziolki serdeczne
♥♥♥
 


109 komentarzy:

  1. Ojojoj wszystkiego szalonego :)
    Chętnie się zapiszę na cukierasy miedzy drugą poranną kawą a początkiem pracy.

    OdpowiedzUsuń
  2. To jeszcze raz wszystkiego naj!!!!!!!!!! (jaka Ty młoda jesteś...:).
    Oczywiście zapisuję się z ochotą!
    I miłego świątecznego dnia Ci życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najwspanialszego i duuuuuuzo miłości. Dobrego dnia ;-) Grzegorz

    OdpowiedzUsuń
  4. Justyś ... wszystkiego co NAJ...NAJ...NAJ...
    I oczywiście w radością zapisuję się na "śmieciuszka" :-)))
    Buziaki urodzinowe :*

    OdpowiedzUsuń
  5. W cudny wiek weszłaś;-) Czterdziestoletnie kobiety wiedzą już dobrze co chcą od życia i w jaki sposób to zdobywać i życzę Ci byś tę wiedzę umiała wykorzystać.
    Śmieciuszek, śliczności;-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkiego najpiękniejszego, niech Ci się spełniają marzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, życzę Ci spełnienia tych marzeń, które już żyją w Twoim sercu i coraz to nowych marzeń do realizacji:****

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja ustawiam się pod szczęśliwą siódemką :). Dużo zdrówka i samych radosnych chwil! Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego! I ja się zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsze życzenia!To najpiękniejszy śmieciuch z Twojego bloga:D Jestem fanką bransoletek, a tym bardziej recyklingu, może mi się poszczęści:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też się grzecznie ustawiam:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego, domu piekniejacego jak do tej pory i czasu na przyjemności robotkowe.

    OdpowiedzUsuń
  13. 100 lat :))) i ustawiam sie w kolejce po to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiek piękny! Życzę Ci, abyś miała wiele marzeń, bo marzenia się spełniają.

    OdpowiedzUsuń
  15. No i jest piękna bransoletka. Muszę stanąć w kolejce bo nie byłabym sobą ;) Ostatnio nie wiedząc czemu zwracam uwagę głównie na bransoletki. Może dlatego że nie potrafię ich robić ;)
    Jeszcze raz wszystkiego co najlepsze i spełnienia marzeń :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Justyniu, ja jak zwykle opóźniona, ale coś do Ciebie z pewnością dotrze ;) Wszystkiego co najlepsze dla Ciebie, mało kupy, dużo czasu ;))) weny na tworzenie i apetytu na życie ;)
    A ja bardzo chętnie przygarnęłabym Twojego śmieciuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz cudowny dystans do siebie i życia. A bransoletka bardzo mi się podoba. Wszystkiego co najlepsze!

    A w ramach rewanżu zapraszam do siebie na rozdawnictwo z okazji 100 obserwatorów.

    http://niebezpiecznie-natchniona.blogspot.com/2012/08/candy-z-okazji-100-obserwaorow.html

    OdpowiedzUsuń
  18. bransoletka superowa, trzeba dać sobie szansę na zdobycie takiej.
    30 po Tobie urodził się mój syn. wszystkiego sto lat i dobrych ludzi wokół. pozdrawiam joycraft-lusi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Justyś-kolejny cytat (dorwałam się do Shade):"szczęście... to prawdziwy...podarunek(...)Być obdarowaną...szcześciem...to tak jak płynąć wielką rzeką...która nigdy nie ma końca"
    życze Ci byś była szczęśliwa tak obrzydliwie,nieprzytomnie,ogromnie:-D
    przesyłam ciepłe myśli,uśmiech i buziaki
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja chcę śmieciuszka! Ja!
    :-)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Bosze, jakież to cudne uczucie, zacząć znowu dwudzieskę(no dobra dwadzieścia jeden ale Ci nie wymawiam!)Ja kocham ten wiek!
    Jak ja uwielbiam bransoletki! A już śmieciuszkowe to po prostu mnie zniewalają he he! Chcemmm! Bardzo! Buziaki! aga

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajowa ta śmieciówka. Chciałabym wygrać to candy. Może to będzie pierwsze moje wygrane candy? kto wie?
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    www.reczniestworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeśli jakimś cudem uda mi się wygrać to chyba padnę ze szczęścia. Bransoletka jest fantastyczna!:-)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj ciepła duszyczko :) WSZYSTKIEGO NAJ NAJ NAJ w tym zacnym dniu! Jak to jest, że rozdajesz prezenty z okazji swoich urodzin?? :):):) Buziole i uściski!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojejciu, śliczności!!!
    Nie mogę się napatrzeć na te Twoje śmieciuchy!! Są cuuuuuuudne :)
    Już już się zabierałam żeby próbować zrobić, a tu taka niespodzianka :)
    Więc się szybciutko zapisuję :)
    Może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  26. kurna !!!!!!!!!!!!!!!!
    no jest obrzydliwa do potęgi !!!!!!!
    w związku ze związkiem stajem w kolejcem

    i od dzisiaj leżem krzyżem żeby ten porypany system losowniczy mnie wylosował


    CUDNA

    OdpowiedzUsuń
  27. Też mam z przodu czwórkę, ale na tym koniec podobieństw, bo druga cyfra jest dużo większa hehe. Jednak póki co, jako czterdziecha czterdziestce życzę Ci abyś czerpała radość z każdego dnia, no i doby mającej przynajmniej 50 godzin:)
    Bransoletka cudna, może jakimś szczęśliwym zrządzeniem losu trafi na moją łapkę:)
    Pozdrawiam, Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego - sto lat! - najlepszego ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja nie boję się słowa, że dopóki drzemie w kobiecie ostatnia komórka radości, spełnienia, pomysłu na życie i chęci podążania wciąż przed siebie, dopóty jest się zawsze młodym, pieknym i wartościowym.
    41 lat to niewiele z naszej perspektywy choć, nastolatki oczy wybałuszają, że 41 lat to prawie starość.
    Dla mnie, choć nieco mi brakuje do Twojego wieku...to wspaniały czas!
    Ściskam gorąco i zyczę wszystkiego najlepszego a w szczególności zdrowia, radości i pomysłów na życie nie do ogarnięcia :)

    Oczywiście bardzo chciałabym przygarnąć bransoletkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Serdecznie pozdrawiam z okazji Twoich urodzin :o) cieszę się że mogę cieszyć oczy Twoim blogiem. Ala

    OdpowiedzUsuń
  31. No to wszystkiego najlepszego!!! Duuuuużo czasu życzę różwnież:D
    Ustawiam się w kolejce z wielkim apetytem na to CUDO:D:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkiego najlepszego:) Staję w kolejce po tak cudną nagrodę. Zapraszam również na moje Candy. POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkiego co najlepsze dla Ciebie.
    Uwielbiam takie bransoletki, ustawiam się w kolejce po nią :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego naj,naj co tylko sobie wymarzysz w dniu tak świątecznym.U mnie tez czwórka z przodu tylko ta druga cyferka ciutkę większa.Już od jakiegoś czasu podziwiam te Twoje cudne śmieciuchy więc staję w kolejce i nie dam się wypchnąć.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. 1000000 latek życzę :) i zgłaszam sie na candy :) umieszczam banerek i zapraszam na moje candy :) pozdrawiam! http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. wszystkiego najcudowniejszego! :) przy okazji zgłaszam się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Najlepsze życzonka, zdrowia bo to najważniejsze i weny, bo to najfajniejsze :) Zgłaszam się, choć kolejka już długaśna, ale śmieciucha bardzo bym chciała przygarnąć i rozbeczę się jak mi się nie uda wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkiego najlepszego!!!dużo zdróweczka i dużo weny twórczej :):)
    Stoję w kolejce po cudownego śmieciucha!
    Pozdrowionka:)))

    OdpowiedzUsuń
  39. no tak juz jestem 40-ta to pewnie malutenka szansa na candy, bransoletka jest sliczna cudnie-smieciuchowa :). pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  40. To i ja z chęcią przygarnę śmieciucha. Jest po prostu wspaniały!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  41. 100 lat w dobrym zdrowiu i w dobrym nastroju :)
    staję w kolejce, bo piękne te śmieciuchy ci wychodzą.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękności!! Nie liczę na to, że wygram bo nigdy nie wygrywam ale pochwalić muszę!
    i 100 lat, 100 lat!!

    OdpowiedzUsuń
  43. 100 lat 100 lat i nawet jeszcze więcej!!! Nie ma takiej opcji, żebym nie stanęła w tej kolejce, choć straaasznie długa- ale nic do stracenia, a kto tam wie co komu przeznaczone?:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeszcze raz wszystkiego naj, naj, naj. Nie oprę się pokusie i staję, bo Twoje śmieciuszki są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  45. Krótko i na temat - życzę mnóstwa wolnego czasu do twórczego zagospodarowania. Zapoluję na śmieciuszka z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  46. Byś zawsze znalazła chwilę, by pobujać w obłokach i oddać się marzeniom, a przede wszystkim uśmiechu na twarzy każdego dnia :) Sto lat!
    Po bransoletkę również ustawię się w kolejeczce z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystkiego co najlepsze w takim razie, spełni się na pewno.

    w losowaniach szczęścia nie mam, ale życzenia musiałam złożyć. Po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  48. wszystkiego wymarzonego :)))) i byś w losowaniu wylosowała mnie :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Wszystkiego co dobre :) A bransoletka cudna! Więc nie wypada się nie zgłosić :)
    Pozdrawiam!
    hiperbola(at)onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Biegnę i pędzę. Coś wspaniałego więc nie może mnie w tej kolejce zabraknąć. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego!!!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  51. Ystin kochanie ty moje-jak ja durna mogłam przeoczyc taka wazny dzien.
    Przepraszam-wybacz
    Naj skarbie i tego czego zapragniesz i spokoju i jeszcze i najanjanajnajanajnaajnajnajanjanajanhjanjanajajanjan

    OdpowiedzUsuń
  52. Pomyślności ! Spróbuję szczęścia :-)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  53. Serdeczne gratulacje :)
    zapisuje się i ja na śmieciuchę :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratulacje urodzinowe! Mi też coraz bliżej do 40tki, ale jakoś w ogóle tego nie czuję... Śmieciuchowa bransoletka bajeczna!!! A nuż szczęście się do mnie uśmiechnie...
    http://otomojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. ZDROWIA,SZCZĘŚCIA I SŁODYCZY W DNIU URODZIN MONIKA ŻYCZY :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Wszystkiego naj naj naj urodzinowo!!! A z tymi swoimi 41, to możesz mi po zapałki biegać:)))choć nie palę. Pozdrawiam serdecznie i myślę o hortensjach, o które pytałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Z miłą chęcią przygarnę śmieciuszka.
    Całuski:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Wszystkiego co najlepsze :)
    oczywiście zapisuję się może uda się wygrać bo warto próbować :)
    zostawiam mail: ewa9316@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Stu lat i wszystkiego najlepszego:))

    OdpowiedzUsuń
  60. to ja sie zapisze a przy okazji zajrzyj do mnie: http://m-aniek.blogspot.com/2012/08/blog-post.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  61. człowiekowi nie uda się codziennie zaglądnąć do blogowej rzeczywistości i już taką listę wcześniejszych gości przerzucać trzeba, by ślad po sobie zostawić w komentarzu.. cóż, Twoje śmieci są skarbem dla innych, nie ma co się dziwić..
    Wylosuj mnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  62. TEŻ JESTEM OCHOCZA NA TAKIE CACKO. JESTEM TYLKO PODGLĄDACZKĄ TYCH WSPANIAŁYCH STRON, ALE ZROBIĘ TAK, ABY UTKNĄĆ TU NA DOBRE, ALE NIE BARDZO WIEM JAK TO ZROBIĆ. SERDECZNIE POZDRAWIAM - BASIEK

    OdpowiedzUsuń
  63. STRASZNA ZE MNIE GAPA - JA RÓWNIEŻ PRZESYŁAM CAŁY WÓR SERDECZNOŚCI URODZINOWYCH.

    OdpowiedzUsuń
  64. wszystkiego dobrego:) zapisuje się
    p.s. urodziłaś się w ten sam dzień co mój synek:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Wiek idealny aby poszaleć :) wszystkiego najpiękniejszego :) a śmieciuszek rewelacyjny więc się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Najserdeczniejsze życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Najserdeczniejsze życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  68. Sto lat!!!
    Pozdrawiam
    Ola

    ainuin1@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Z okazji urodzin życzę Ci:
    - Aby każdy dzień miał kształt Twoich marzeń,
    - Aby Twą drogę ominęły wszelkie troski i niepowodzenia,
    - Abyś przeszła życie w pełni, lecz zawsze pozostała sobą.
    Życzę Ci jak najwięcej takich chwil, w których z uśmiechem na twarzy mogłabyś powiedzieć: JESTEM SZCZĘŚLIWA!!!

    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  70. Wiek zawsze pokazuje serce, metryka niech się buja! Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  71. zgłaszam się
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!! :)
    Pozdrawiam serdecznie
    camillebeauty123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  72. O maaatko przegapiłam!!! Ale to dlatego że mi się coś z internetem w kompie porobiło i byłam odcięta od świata, póki nie przyszedł mąż i nie wykazał się profesjonalizmem najwyższej próby w postaci... zrestartowania kompa... ;P

    WSZYSTKIEGO NAJWSPANIALSZEGO I NAJPIĘKNIEJSZEGO I NAJCIEPLEJSZEGO I NAJPYSZNIEJSZEGO!!!!

    A zapisuję się oczywiście z wielką rozkoszą na łakocie :)

    OdpowiedzUsuń
  73. śliczna!
    wszystkiego najlepszego!
    zawsze życzyłam spelninie marzeń, ale Tobie życzę spelnienia tych najwazniejszych, bo nie każde sa tego warte

    OdpowiedzUsuń
  74. 41...oj kiedy to ja miałam 41...zaraz zaraz...jakieś 3 lata temu..hihihihi..śmieciuch przedni!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  75. Zdrowia szczęścia pomarańczy niech Ci chlop nago tańczy:D Wszystkiego najlepszego ;*

    OdpowiedzUsuń
  76. ojej, marzę o tych bransoletkach, od kiedy je pierwszy raz zobaczyłam! wszystkiego naj, samych inspiracji i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Justyś, wszystkiego, co najpiękniejsze! I oczywiście, że więcej czasu niż...
    Mnie w przyszłym roku czeka zmiana cyferki z przodu licznika i strasznie mnie to stresuje;( Ale dzięki takim takim osobom jak Ty - twórczym i radosnym, mam nadzieję trochę leczyć moje lęki. Mam nadzieję, że urodziny świętowałaś hucznie;)

    OdpowiedzUsuń
  78. od dłuższego czasu podziwiam Twoje śmieciuchy, grzechem byłoby się nie zapisać!
    byłabym zapomniała, najlepszego z okazji tak pięknej wiosny, kobiety po 40 rozkwitają, widzę to po mojej mamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Zaglądam tu od niedawna -podziwiam i dziękuje za opis krok po kroku jak zrobić takiego śmieciuszka-bardzo się przydał .Życzę Ci byś się nie zmieniała i zachowała jeszcze na długie lata radość życia!!!Wszystkiego co najlepsze -Beata

    OdpowiedzUsuń
  80. Spóźnione życzenia dla Ciebie... Wszystkiego Wspaniałego :)))

    Na bransoletkę oczywiście chętna jestem, piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  81. Samych radosnych dni życzę i spełnienia wszystkich marzeń. Pozdrawiam cieplutko i wakacyjnie. Ania z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. w takim razie sto lat pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  83. trafiłam tu przypadkiem, ale podoba mi się i zostanę na dłużej :) z chęcią ustawię się w kolejce, bo uwielbiam takie bogate bransoletki. i rzecz jasna składam życzenia wszystkiego, co najlepsze, 1oo latek :))

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetna ta bransoletka jest :) Jkaiś czas temu myślalam o zrobieniu podobnej, jednak nie miałam odpowiedniej grubości sznurka i na tym moje plany się skończyły :) Dlatego też z wielką chęcią wezmę udział w tej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Ustawiam się w kolejce i życzę wszystkiego wymarzonego :)))
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. serdeczności i usciski z okazji urodzin!!!

    OdpowiedzUsuń
  87. Wszystkiego naj naj życzę oraz nieskończonych pomysłów;) Oczywiście też się zapisuję.
    Natala
    http://www.robotkowymix.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  88. cudo! obowiązkowo zgłaszam się i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  89. z miłą chęcią się zapisze

    OdpowiedzUsuń
  90. Bransoletka jest super. Chętnie ją ponoszę :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  91. Wszystkiego naj z okazji 41!! 4+1=5. To ty dziewczyna na piątke jesteś! Przecudna! To ja się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  92. Stu lat i wszystkiego najlepszego! :)
    Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  93. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  94. Moje serce zostyało skradzione:)
    Te kolorki taka po prostu "moja"
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  95. Taka piękna bransa do wygrania a ja dopiero zobaczyłam. Nie mogę przepuścić takiej okazji - dołączam do kolejeczki. Mam nadzieję, że jeszcze można. Pozdrawiam. ;))

    OdpowiedzUsuń
  96. Nie ma innej obcji - muszę się zapisać, może mi się poszczęści.
    A z okazji urodzin życzę tylko słonecznych dni.
    Pozdrawiam.
    a.zurek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. Życze dużo, dużo zdrowia i spełnienia marzeń!
    Piękny naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  98. Dużo zdrowia i uśmiechu ! ewa

    OdpowiedzUsuń
  99. Spełnienia marzeń i sto lat :))))Zapisuję się oczywiście i zapraszam na zabawę do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Spóźnione życzenia urodzinowe, ale dzisiaj trafiłam na Twój blog. Kolejka jest bardzo długa, ale co tam, zapisuję się.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Spóźnione ale za to z całego serca życzę Ci Wszystkiego Najlepszego. Ustawiam się grzecznie w ogonku na ostatnią chwilę ale chyba jeszcze zdążyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Wszystkiego najlepszego :))

    Mam nadzieję, że udało mi się załapać :))

    OdpowiedzUsuń
  103. Ojej, w ostatniej chwili!
    Sto lat i spełnienia marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  104. ZAMYKAM LISTĘ!
    dziękuję za udział i życzę powodzenia w losowaniui
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  105. Trochę po czasie, ale 100 lat szczęścia i życia w miłości życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Najserdeczniejsze życzenia! :)
    Świetna ta bransoletka jest :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...