Moi mili zaglądacze:

czwartek, 24 listopada 2011

Wygrane candy i przesyłka od Ewy.

Zacznę od Candy, które wygrałam.

Udało mi się upolować u Skrzydlatej Głowy  taką oto śliczną filcową bransoletkę w pięknych jesiennych barwach:


A już myślałam, że coś zapeszyłam, bo mam wrażenie , że Wy ciągle coś wygrywacie, a ja taka sierota szczęścia w losowaniu nie mam!!!
Już nawet miałam pisać posta "odczarowującego" a tu proszę! i to podwójnie szczęśliwe wydarzenie, bo nie dość , że się udało, to jeszcze załapałam się na tzw. niespodziewajkę, czyli extra prezent!!
No mam nadzieję, że teraz już z górki.

A teraz o wieeelkiej paczce od Ewci- ta Knuja juz mi się odgrażała, że też dostanę od niej troszkę scrapbookowych przydasi, ale chyba mamy różne pojęcie co znaczy troszkę!!!:


Było to zapakowane w wielkie kartonowe pudełko a w środku był liścik , zaczynający się od słowa

"PRZEPRASZAM"!!!

no myślałam, że padnę!


Co można zrobić z taką Ewcią????

Mam oczywiście wyrzuty sumienia, bo ja jeszcze swój odwet  knuję... ale już niedługo....

Skrzydlata Głowo i Ewuniu- baardzo Wam dziękuje za miłe prezenty!

całuski serdeczne

10 komentarzy:

  1. Gratuluję wyjranej! Prześliczne prezenty :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczną wygrałaś bransoletkę :)
    Co do przydaśkow - tak to porozkładałaś do zdjęcia, że wydaje się że tego jest tyyyyyyle... A w rzeczywistości to "wielkie" pudełko było w połowie tylko zapełnione :) Teraz się nie wymigasz - kartki też robić musisz ;))
    Całuchy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wygranej :D
    Ewa też uszykowała świetną niespodzianke ;)
    przy okazji zapraszam na candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej ... może ja też kiedyś bedę miała odrobinę szczęścia w candy :-)
    A na karteczki czekamy niecierpliwie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna branzoletka!! Gratuluje wygranej i zapraszam na mojego bloga po wyróznienie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaa...wiedziałam że to paczuszka od Ewy :D
    Ach - Justyś teraz nie masz wyjścia i musisz kombinować z karteczkami :)
    PS. Przy ilości podarków od Ewy czuję się malutka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu, Alexandro- co Wy macie z tym rozkładaniem!?? niczego nie dodawałam, niczego nie powiększałam- tyle mi nawysyłąłyście i już!!
    musiałam sobie szufladę przysposobić na te wszytkie cudownosci ( a o wolną szufladę u mnie ciężko, oj ciężko...)
    W każdym razie kartki na pewno powstaną, na początek swiąteczne i raczej nie będę ich mogła sama robić....pomocnicy, gdyby im pozwolić, juz dzisiaj by zasiedli do dzieła!
    całuski dla Was no i oczywisćie dla :
    Marzenki,Agnes, Agnieszk, Aniulka i Oxi- bardzo Wam dziękuję za komantarze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prezenciki dostałaś :-)
    Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia ;-)

    Pozdrawiam
    http://mojepasje-betinaa40.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Justyś, jedna szuflada wkrótce będzie za mała... coś o tym wiem ;)))
    cmok-cmoki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...