Moi mili zaglądacze:

środa, 30 listopada 2011

Ekipa reniferów i Bławatki


Wczoraj dotarła do mnie przesyłka od przemiłej blogowiczki Kaliny . Wiedziałam, że te reniferki są słodkie, ale jak otworzyłam paczuszkę to po prostu musiałam się uśmiechnąć do nich i nadal nie mogę przestać- są przecudne!!
A Kalamaja-Kalina robi jeszcze inne piękne ozdoby filcowe! Warto do niej zaglądnąć.
Ten najmniejszy  to zawieszka na telefon i tam też się znalazł- telefon też się uśmiecha!!!

Na razie wiszą sobie w mojej małej galerii zdjęć rodzinno-podróżniczych, ale czekają na choinkę, gdzie dumnie zawisną powieszone przez moich łobuzów- już mi zapowiedzieli, że oni będą stroić choinkę w tym roku...już się boję....



A teraz Bławatki, czyli kolczyki szkolne dla nastolatki.
To było wyzwanie, bo sutasz jest z założenia jakby bogato-okazały , a tu powinien być raczej dziewczęcy i niezbyt "błyszczący" .
Myślałam, myślałam, aż wymyśliłam to, czyli Bławatki:


 A potem, żeby jednak nie było tak łyso, powstała jeszcze do kompletu zawieszka:



Tak się prezentują razem:





Nowa właścicielka otrzyma je na Mikołaja i mam nadzieję, że się ucieszy!

Pozdrawiam serdecznie, zwłaszcza wszystkich candydujących i już przygotowuję się do losowania-
 dzisiaj o 24.00 zamykam listę zgłoszeń na Candy!

20 komentarzy:

  1. Reniferki są słodziuchne!!!
    Bławatki są piękne ... wiem, bo dotknęłam i przymierzyłam :-) A Ty Justyś jesteś Knują i Pchłą Szachrajką ... ale o tym to Ty już wiesz :-))))) A nowa właścicielka na pewno się uciszy!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bławatki są przecuuuuudne! Zazdraszczam nowej właścicielce ;-)
    Reniferków też zazdraszczam, bo są słodziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dzisiaj u Ciebie kolorowo :) reniferki są przesłodkie! Ależ będziesz mieć śliczną ozdobę choimki :)
    A te kolczyki... sama bym nie pogardziła takim prezentem, nowej właścicielce z pewnością się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. *"choinki" of kors (choróbsko mi zamula mózg)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bławatki nie mogą nie spodobać się, przeurocze są!
    Reniferki - słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Renifery - genialne :D
    Bławatki - przewspaniałe :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniferki są rozbrające !!!!
    Biżutki w błękitach przeurocze !!!!
    Pozdrawiam Aga
    p.s. Zapraszam na Candy do Galerii.

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniferki są rozkosznie optymistyczne:).
    A bławatkowy komplet....marzenie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. hej! kochana, bławatkowy komplet dla nastolatki uroczy, super prezent na "małego" Mikołaja(tak mówili moi panowie o 6 grudnia:)a renifery przytulaśne, "zmuszają" do uśmiechu.Ta Śliczna Zgrabna Pani na zdjęciu rodzinnym to na pewno TY:)
    całusy
    dorcia48

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za miłe komentarze dotyczące reniferów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Och na pewno się ucieszy, bo bławatkowy komplet jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bławatkowy komplet śliczny, a reniferki urocze

    OdpowiedzUsuń
  13. Toś wymyśliła ;-) Bławatki dla nastolatki... cudownie! Są piękne i niewinne ;-)
    A renifery mają bardzo niegrzeczne minki ;-))
    Ściskam Cię czule!

    OdpowiedzUsuń
  14. :) Ale masz zastęp reniferów :) Och cudownie ozdobią choinkę! Fajną masz galerię rodzinnych zdjęć :)
    A komplet dla nastolatki - super! Masz pomysły!!! Buziaki i miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny jest ten bławatkowy komplecik! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne! Mam podobne reniferki, zrobione rok temu :) A nowy komplet bardzo ładny- wzór szczególnie w postaci zawieszki mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Reniferki cudne!!! A komplet bławatkowy uroczy i dziewczęcy:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny komplecik, jak wspomniała Jyoti, taki dziewczęcy.
    A reniferki śmieszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bławatki są po prostu powalające! A i reniferki sympatycznie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...