Moi mili zaglądacze:

wtorek, 22 listopada 2011

Jest, jest!!! przyjechała moja nowa umywalka!!!


Prawda, że piękna??

Od momentu, gdy zobaczyłam dzieła Dolo, wiedziałam, że muszę mieć jej umywalkę...

 ale zaczęło się i tak od czego innego...a mianowicie od kubeczka i mydelniczki, które kupiłam kiedyś w galerii decobazaar- zakochałam się od pierwszego wejrzenia:
wiecie , że lubię koronkowe dekoracje i turkus, wiec to był ideał.

A potem chodziłam sobie po różnych blogach  aż trafiłam tu:




i w którymś z  kolejnych postów zobaczyłam mój łazienkowy zestaw:

No i wiedziałam, że  to będzie mój  blog! a teraz mam od Dolo umywalkę, która będzie w małym WC na takim starym stoliczku:







Tu oczywiście stoi sobie w pokoju, na roboczo, bo łazienki dopiero będą robione...
stolik też wymaga nieco podrasowana... wybaczcie tę prowizorkę, ale nie mogłam się powstrzymać!!!

...
No właśnie, sezon roślinno-ogrodowy się kończy, więc coraz więcej postów będzie o  naszym domku, bo chyba coś zacznie się dziać...

całuski




PS. Mam jeszcze jeden ulubiony blog ceramiczno- ozdobny, ale o tym sza... coś się dla mnie tworzy i jak się wytworzy, to dopiero zobaczycie!!!

16 komentarzy:

  1. Osobiście jestem zatkana z wrażenia! Piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Umywalka jak i reszta ceramiki rzeczywiście są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z ciekawości (technicznej) będziesz ją wpasowaywać w stolik czy jako nablatowa? Lubię takie odjechane pomysły :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście i umywalka i turkusowy komplet robią wrażenie. Przepiękne! Będziesz miała piękną łazienkę, już to widzę oczami wyobraźni. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest cudowna! W komplecie ze stoliczkiem - będzie niesamowita ;-)
    A na stronie Dekorni mnóstwo pięknych rzeczy. Ach, marzę, że kiedyś sama będę robić takie ;-)
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  6. no gdzie tam moje łazienki z koła :(
    cud miód malina :)
    jak przyjadę na INSPEKCJĘ to się będzie działo !!!
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj piekna, piękna...brąz z turkusem wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. absolutnie fantastyczna!!!:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. wielkie dzięki Ystin!
    i za te wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacja!! uwielbiam takie klimaty! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięęęęękna umywalka!!! Juz sobie wyobrażam, jak będzie wyglądał Twój domek, jak takie cuda wynajdujesz:)))
    Na widok turkusowego kompleciku mało palpitacji serca nie dostałam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuje kochanie, że natchnelas mnie na projekt kolejnej łazinki -bo wena mi padła
    lofe

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty to masz pomysły!
    No pewnie, że piękna a jak już będzie na swoim miejscu, to pewnie padnę z wrażenia. Pokażesz fotki- plizzz ;}

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...