Moi mili zaglądacze:

czwartek, 3 listopada 2011

uzupełnienia, czyli fotki na ludziu

M(aniek) poprosiła w komentarzu o zdjęcia  Glamour Fever  na "ludziu" wiec postarałam się zaprezentować , co prawda na sobie nie jest łatwo, ale jakoś poszło ;-)

Tak się prezentuje naszyjnik i kolczyk:




a tak kolczyk z bliska:

Dla zainteresowanych wzór Flat Spiral tu.


Przy okazji pokażę zawieszenie do candowego wisiora Purple Sun:


Składa się ono z trzech sznureczków plecionych w kolorze fioletowym  wklejonych w  magnetyczne rurkowe zapięcie:

Zrobiłam je tak, aby można było uzyskać dwie długości:

1. pojedynczo wisior sięga do pasa ( jak komu, mi się zatrzymuje na brzuchu...tak, tak to moje osobiste "krągłości" ):

2. złożony podwójnie ma długość " dekoltową":


Pośrednie długości można uzyskać wiążąc sznureczki bez zapinania.
(Moniś- przy okazji jak widać wisior idealnie pasuje do prezentu od Ciebie... ).

Nastąpiła mała zmiana na lewej stronie- zamiast podszycia filcem jest podklejenie ekoskórką w kolorze złotym- pierwszy raz to robiłam i chyba nawet niezły efekt:


Oczywiście na candy można się nadal zapisywać tu. Losowanie 1.12.
I już myślę o kolczykach do kompletu...

pozdrawiam serdecznie i witam nowych obserwatorów!

21 komentarzy:

  1. Na ludziu komplecik wygląda jeszcze piękniej :-)
    Wisior z zawieszeniem też super. Już go widzę na sobie ;-) ... pomarzyć można ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludziu, prezentujesz się w komplecie superaśnie, no i komplet na ludziu też jeszcze bardziej zyskuje :)
    a wisior.... kurcze zagryzam kłykcie, ale czy mi dopisze szczęście...?
    ps. jaka z Ciebie "starsza pani"?? no jaka?? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. WoW :D faktycznie betinaa40 na ludziu jest niesamowity :D
    Wisior też jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no, na ludziu jest jeszcze fajniejszy ten komplet! Bo i "ludź" fajny:) Wykończenie do sutaszowego naszyjnika bardzo, bardzo ładne i precyzyjne!

    OdpowiedzUsuń
  5. "Na ludziu " prezentuje się uroczo !!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Kasią - na ludziu komplet jeszcze lepszy, ale wisiorek najpiekniejszy :))))

    co za śliczny dekolt - 1 klasa
    Buziaki
    DorotaL

    OdpowiedzUsuń
  7. dzieła cudnej urody czekam na losowanie z pod lady :)miło mi że się nosi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. OJ, tak- cudnie wyglądają na Tobie- i komplecik i wisior!!! Rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Komplet na ludziu nabrał jeszcze więcej piękna i glamouru:) a candowy naszyjnik jest niesamowity:) i dziękuję Ci za potrójną szansę wygrania go:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wie co się stało, ale nie zamieściło mojego komentarza ... więc powtórzę. Komplet na ludziu wygląda r e w e l a c y j n i e!!! Wisior - marzenie ... oj, jak ja bym go chciała :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz "ludziu" piękny dekolt! I pięknie prezentuje się na nim komplecik:)
    Sznureczek również absolutnie fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślałam, że masz ciemniejsze włoski :)
    Twoje prace mnie powalają, Dosłownie. Wkładasz w nie dużo pracy i serca, dlatego są takie niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten wisior ma duszę..., ba, wszystkie Twoje prace mają to coś, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. oj....jestem oczarowana
    komplecik na ludziu jest jeszcze fajniejszy
    wisior też niczego sobie
    oj... mistrzyni z Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  15. no i jeszcze zapomniałam..
    DZIĘKUJĘ za link

    OdpowiedzUsuń
  16. Mistrzunio z Ciebie ludziu. Na każdą z tych biżutek ślinka cieknie.

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne rzeczy wychodzą z Twoich rączek, ten wisior zapada w pamięć, jest cudowny

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały wisorek w cudownych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  19. Me encanta, no sólo el diseño, la mezcla de colores y la delicadeza en general.Felicidades.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...