Moi mili zaglądacze:

wtorek, 1 listopada 2011

beading: Glamour Fever

Na blogach nieśmiało pojawiają się ozdoby bożonarodzeniowe, a ja poszłam krok dalej: komplet zdecydowanie sylwestrowy!!!


Wogóle nie miałam go w planie, bo siedzę nad zamówionymi sutaszami, ale tak mi jakoś te koraliki zamrugały, że nie mogłam się powstrzymać.
Najpierw powstał naszyjnik, potem bransoletka, a na końcu zdecydowałam się zrobić kolczyki, choć tu koralikowanie to już wyższa szkoła jazdy, o której nie mam zbytniego pojęcia.
O ile naszyjnik i bransoletka to zwykły flat spiral (Piwi, dzięki za potwierdzenie!).
o tyle zrobienie kolczyków tym wzorem wymagało juz kombinacji, bo jednak trzeba je trochę inaczej zakończyć. Pewnie dla dziewczyn które koralikują na co dzień to żadna trudność, ale ja musiałam sporo nagłówkować. Ale jestem dzięki temu mądrzejsza i teraz już i bransoletkę i naszyjnik, zrobiłabym trochę inaczej....




















Użyłam szlifowanych  koralików Jablonex z benzynowym połyskiem oraz zwykłych  transparentnych szklanych drobnych.
Kolczyki są na srebrnych biglach, zapięcia bransoletki i naszyjnika metalowe, bezniklowe.



No to na bal!!!

21 komentarzy:

  1. Cudne!
    Szczęka opadła mi aż pod biurko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwe mistrzostwo świata,a dla mnie czarna magia

    OdpowiedzUsuń
  3. To się nazywa magia kolorów:) Przepiękny komplecik. Jeśli będziesz miała czas i ochotę to zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja Cie pierdziu! Osz Ty w mordeczkę kopana! Rany, gdzie moja żuchwa??? Widziałaś ją gdzieś?? Bo skubana mi opadła tak nisko, że ni cholery jej nie widzę. Nie wiem kiedy zaliczyłam ostatnio taki opad szczęki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się pięknie błyszczy! Przepiękny komplet! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne! Bardzo odświętny i elegancki.
    Mogę tylko podziwiać z zachwytem, bo nie mam pojęcia, jak to się robi:).

    OdpowiedzUsuń
  7. WOOOOOW, szczęka mi spadła. Szok!!

    OdpowiedzUsuń
  8. to jest poprostu bossskieee!! podpisuje sie pod całą liczbą zachwytów!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. mała czarna szpilka czerwone usta i twój komplecik .... cudnie moje kochane justyniątko cudne - będzie co pożyczyć hihihih

    OdpowiedzUsuń
  10. żeś się nasnukała, jak mawia mój Tatulek:)









    zaaaaaaaaaaaaaajebiste:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne!!! I jak się mienią!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie fajne, zakręcone!!! Świetny sposób, bardzo mnie się podoba! Piękny komplet!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny komplet, pasował by mi na Sylwestra ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyszło, naprawdę balowo, ale elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny komplet ... mieni się przecudnie!
    Cierpliwości Ci nie brakuje :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. wow! tylko tyle można napisać,piękne

    OdpowiedzUsuń
  17. cudo! niesamowicie wyglada! a może pokarzesz jak sie prezentuje na ludziu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. kurcze pieczone !!!
    cudny komplecik, tym razem ja nie kumam jak to zrobiłaś ? :)
    przyszłam z pomocą
    http://www.perlenhaekeln.de/index.php?id=29
    a zastałam takie śliczności
    jesteś niesamowita
    podpowiedz jak to się robi ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...