Moi mili zaglądacze:

sobota, 12 listopada 2011

sutasz: znowu perły....

Pewna bardzo miła Pani szperając w internecie natknęła się na mój naszyjnik "Perłowość" wystawiony w "Sklepiku pod Orionem" gdzie można zakupić różne przedmioty i wesprzeć w ten sposób fundację zajmującą się opieką nad zwierzakami. Sklepik, fundacja i blogi:
http://pelnialatawdomutymianka.blogspot.com/,  http://opsachnajpiekniej.blogspot.com/, http://kuchniapelnatymianka.blogspot.com/  prowadzone są przez Ori, dziewczynę, która robi wiele dobrego dla czworonogów. Zachęcam do odwiedzin.
A wracając do naszyjnika- Pani Grażynie bardzo się podobał, ale chciała, żeby był biały.
Nie pozostało mi nic innego jak zrobić go dla niej- w końcu zwierzaki przed zima potrzebują pomocy!
Oto on:




Przy okazji zmierzyłam , ile sznurka na to wchodzi- prawie 15 metrów!! nieźle co?


a tu w trakcje pracy w porównaniu z oryginałem ( oryginał tez pochodzi z początków mojej twórczości, wiec nie grzeszy zbytnią doskonałością....):


A tak się prezentuje na szyi:


Mam nadziej, że się będzie podobać. Pani Grażynka zamówiła też kolczyki, identyczne jak te z kompletu ślubnego Perłogrona. Jeszcze ich nie zrobiłam, wiec odsyłam tu.

No i biorę się za kolczyki.

Pozdrawiam serdecznie.
J.


22 komentarze:

  1. Po prostu przepiękne! Wyobrażam sobie ten biały do prostej sukni ślubnej! Po prostu cudo:).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne naszyjniki tworzysz! I ten kremowy i biały są cudne.I w dodatku na taki szlachetny cel...Aż mam wyrzuty sumienia z powodu mojej bierności w tym względzie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ cudo!!Znowu jestem pod wrażeniem!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łaaaaał! Widząc kremowy pomyślałam o sobie, patrząc na biały pomyślałam o mojej przyjaciółce, która szykuje się do ślubu.
    Podeślę więc jej linka do Twojej stronki.
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny, musiałaś się sporo napracować przy nim.
    A o sklepiku nie pomyślałam, pewnie zrobię i coś dla nich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Aż mi koparka opadła :) Justyś - on jest przepiękny, przecudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać postęp, biały naszyjnik równiutki niesamowicie. Pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Łaaaaał ... zaniemówiłam z wrażenia - PIĘKNY!!! Jestem pod wrażeniem ... i cel taki cudny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapiera dech, naprawde!!! Niesamowita precyzja!
    Gratuluje zaciecia, i cierpliwosci:)
    Calusy!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. prezentuje sie niesamowicie! gratulacje wytrwalosci!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja! Ale Ty, jak nikt inny wiesz, jak wielbię Twój sutasz :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem tylko : niesamowity:)))i tyle sznurka i tyle pracy.podziwiam
    DorotaL

    OdpowiedzUsuń
  13. Perłowo-sutaszowe CUDO!!! Idealny w każdym calu!

    OdpowiedzUsuń
  14. O rany, tyyyle sznurka zszyć... równiutko, pieknie, super!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Napiszę tylko - przepiękny!!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowicie kobiece i eleganckie,piękne po prostu! Dziękuję za wpis i zapraszam częściej,Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  17. białość aż bije po oczach , jest iście królewski:) i bardzo zimowy już ...wprost piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny. Poszłabym w takim do ślubu, ale ślub już był:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...