Moi mili zaglądacze:

niedziela, 9 czerwca 2013

Migawki z ZOO

Wstaliśmy rano i pomyśleliśmy sobie- ZOO!!!



Największe wrażenie zrobiły jak zwykle ( bo już zapomnieli- zwłaszcza Franek!) chodzące luzem pawie:




Uchatki:

i oczywiście możliwość karmienia:



Rafcia fascynacja żółwiami i żabami trwa, wiec też wszystkie miejsca z tymi stworzeniami musiały być zaliczone.
Słonie nie wzruszyły za bardzo... Może jak kiedyś będą żyrafy....




Potem jeszcze była pizza, truskawki z bitą śmietaną, mecz na naszym boisku i wyprawa na ryby... pracowita, rodzinna  niedziela...

całuski
♥♥♥
j.

30 komentarzy:

  1. Super wyprawa :) My też myślimy nad odwiedzeniem zoo ale czekamy na żyrafy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam tylko wczesne dotarcie- okolice 9tej, bo potem robi się taki młyn, że kolejka do wjazdu potrafi mieć kilkaset metrów...

      Usuń
  2. Fajny, rodzinny dzień! A za Zoo nie przepadam, choć jedno mi się podobało - w Opolu na wyspie Bolko, szczerze polecam.
    Buziaki dla Ciebie i chłopaków:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez bym chciała, żeby każdy wybieg, klatka czy zbiornik był przynajmniej dwa razy większy... a tym opolskim zanęciłaś..
      całuski Ewuniu, cieszę się, ze zaglądasz♥

      Usuń
  3. Super wycieczka i pewnie nie tylko dla dzieciaków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pogoda była idealna, ludzi jeszcze mało, bo my zawsze jak najwcześniej, wiec pełen luzik- było super!!! Rafciu stwierdził, że to jego trzeci najszczęśliwszy dzień w tym roku ( zaraz po Wielkanocy- zając i odpuście- wata cukrowa:-))

      Usuń
  4. WOW!!! Piekny dzien mieliscie!!
    Ja tez mialam dzis przerwa od pedzla i farby...ale o tym moze jutro....
    Musze tez o ZOO pomyslec!!!!-super pomysl!!!!
    Pozdrawiam serdecznie !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam- my co roku przynajmniej raz się wybieramy:-))

      Usuń
  5. Oj kiedy ja byłam ostatni raz w ZOO? Dziecko było małe a to już wieki temu, ugryzła go jakaś mucha przy słoniach, ryczał starsznie i zniechęcił się do ZOO, więcej nie chciał pojechać.......

    OdpowiedzUsuń
  6. To musiał być raj dla dzieciaków, w dodatku tyle atrakcji w ciągu jednego dnia :). Pamiętam, jak jako dziecko uwielbiałam wyprawy do zoo, chyba czas się tam wybrać. miłego poniedziałku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście wyjątkowo dużo atrakcji zaliczyliśmy w tę niedzielę,- może dlatego, ze było słonko po raz pierwszy od nie wiem kiedy!!!

      Usuń
  7. Super! My niestety do najbliższego ZOO mały spory kawałek :-/
    A karmienie zwierzaków to największa przyjemność - nie tylko dla Dzieci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsze takie nieplanowane wypady :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna wycieczka ja tez mam nadzieję że uda nam się do zoo pojechać
    chłopaków masz fajnych :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. My też do zoo musimy się wybrać, bo Młody coraz częściej pyta. Tylko, że w Poznaniu to wyprawa na cały dzień - zanim wszystko się obejdzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e, no poznańskie ZOO to ful wypas...tam jak na safari prawie, powinno się jeepem jeździć :-)) oczywiście mówię o tym przy Malcie, bo to w centrum... (może już zlikwidowane?) to dopiero męczarnia dla zwierzaków....

      Usuń
    2. No właśnie powinno się jeździć! Bo z 3-latkiem to spora wyprawa. Są niby te busiki czy jak to nazwać, ale zawsze pełne ;)
      A to w centrum nadal jest, ale zwierząt coraz mniej. I takie dostosowane do rozmiarów zoo zostały. Jedynie małp mi tam żal. Bo warany np. dostały nowiutki pawilon. No i rozmiar zoo w sam raz dla mojego Młodego ;)

      Usuń
    3. no to dobrze, że to centralne się zmienia, bo dla dzieciaków rzeczywiście powierzchniowo lepsze:-))
      ale bym sobie po P-niu pospacerowała... najlepsze wspomnienia , studia, pierwsza praca... eh... prawie ćwierćwieku już mija....

      Usuń
    4. Ja blisko mam, często jestem, niedługo jeszcze bliżej, a na spacery też czasu brak. A może powinnaś wziąć swoich chłopaków na małą wycieczkę i pokazać im "mamusiowe" miejsca? W Noc Świętojańską kolejne bicie rekordu Guinessa w puszczaniu lampionów - super pretekst na wyprawę. Polecam filmiki na YouTube z zeszłego roku. Jeśli tylko pogoda dopisze, to my będziemy, bo Młody był zafascynowany poprzednio.

      Usuń
  11. Zoo :) Moje dzieciaczki je uwielbiają :) Spędziliście wspaniały dzień :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że pogoda dopisała. Chłopaki zadowolone to i mama pewnie szczęśliwa. Piękne zoo macie, my przy okazji ostatniego pobytu u rodziny, odwiedziliśmy zoo w Chorzowie i zupełna klapa, nic się nie zmieniło od 30 lat. Tylko kamienne dinozaury wciąż w formie. Kotek o którym ostatnio pisałaś jest taki słodki, a zawieszki urocze. Pozdrawiam Cię cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyprawa rodzinna :)))Widać że humorki dopisały chłopakom,,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Justyś♥ mam nadzieję,że nie popełniłam jakiegoś faux pas; jeśli tak to sorki :-*
    zawsze lubiłam wycieczki do zoo, choć często zwierzęta budziły w moim ♥ żal; brak ruchu i tęsknota sprawiały,że ten ich smutek doskwierał okrutnie :-)))
    zazdroszczę pogody bo w stolicy ponuro i deszczowo ...
    cmoki
    d.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorciu, nie wiem o jakim faux pas mówisz:-))
      tez wolałabym żeby zwierzęta miały w ZOO więcej miejsca...
      A ten potop w stolicy to masakra jakaś normalnie:-((

      Usuń
  15. też się wybieramy:) super spędziliście niedzielę! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. ?Och jak ja dawno w zoo nie byłam ;-(
    Pozdrawiam A

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale z Was skowroneczki :)) Nam się ciężko z rana ruszyć, ale jak trza to się da :)) Generalnie ja też nie przepadam za tłumami, więc pewnie zmusiłabym się i resztę ferajny na wczesne wyjście :))
    U nas w gdańskim od jakiegoś czasu jest żyrafa, choć ja jej chyba jeszcze nie widziałam!
    Najważniejsze jest spędzanie czasu z rodziną, bo niestety często jest to rzadkością, żaden tablet, smartfon nie zastąpi dzieciom czasu z rodzicami! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj dawno nie było nas w ZOO ...
    Musimy to nadrobić ....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...